robbox4 268 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Dostałem informacje z księgowości że zwrot został pieniędzy realizowany jest przez system PAYPal, dlatego maksymalne opóźnienie możne wynosić 3 dni (czas księgowania w systemie PAYPAL) Pieniądze w takim razie dziś na pewno pojawią się na koncie zwrotnym Pana Bartka w systemie PAYPAL. Pozdrawiam. Edited January 23, 2015 by robbox4 Share this post Link to post Share on other sites
tpe 1,547 Report post Posted January 23, 2015 Widać za granicę wyjechali sami brown lips :D Na to wygląda... Share this post Link to post Share on other sites
'mat 2,520 Report post Posted January 23, 2015 .... Wszystkich niezadowolonych pozostaje mi także przeprosić. ....NIestety nie zawsze się to udaje. Pozdrawiam. Witam Przy okazji bo zdaje sie , że byłem pierwszym klientem niezadowolonym z pracowni BRC . W końcu nie zawsze sie udaje <_< ... ja już sie nie gniewam , kijka pogoniłem . Wprawdzie umoczyłem troche kasy ale.... ok . Sądziłem jednak , że firma jako handlowa działa tip top . Fajny asortyment , nowości . No podobało mi sie to ... wirtualnie :) Życzę sukcesów , mniej wpadek i trzeźwych klientów :P Pozdrawiam :) ps przy okazji przepraszam za wulgaryzmy , które posypały się w naszej korespondencji emailowej Share this post Link to post Share on other sites
pepe_79 284 Report post Posted January 23, 2015 Ja tam kupuję po trzeźwemu. Jedynie sprzedaję po pijaku, a później żałuję :doh: Share this post Link to post Share on other sites
Jack__Daniels 687 Report post Posted January 23, 2015 Wyprowadźcie mnie z błędu, czy to nie Sergiusz Kasprzyk był oficjalnym dystrybutorem MHX'a? Oczywiście i FISHIGROD i FishingCenter nadal też są dystrybutorami MHX. W tej kwestii nic się nie zmienia. Nie napisałem że jesteśmy jedynym. Po prostu zaproponowano na współpracę z czego BRC skorzystało. Ok, ok. Pytałem bo wydawało mi się, że jak na terenie kraju jest jakiś dystrybutor to nie może być drugiego. To się chyba nazywa "wyłączny dystrybutor". Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Lego 839 Report post Posted January 23, 2015 Jakie skany? Sam se skanuj głowę. Wiele razy kupowałem w BRC i wszystko jak należy. Może czasem trzeba 3 razy zapytać, czy jest komplet, tego, czy tamtego. Bo jak chce set, to set, a nie jakieś 4 przelotki na krzyż. Czasami trzeba ponaglić, ale finał jest ok. A zdarzyło mi się nie raz kupować pierścienie w innej firmie i dopiero za 3 razem przyszły o własciwej średnicy. Za każdą przesyłkę i pierścienie płaciłem. Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest. Share this post Link to post Share on other sites
Del Toro 16,392 Report post Posted January 23, 2015 Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest. Moze do US i Japonii to naszym fimom brakuje, ale wrazenia zwiazane z zakupami w GER mam duzo gorsze niz te z Polski ;) Share this post Link to post Share on other sites
Kilobear 56 Report post Posted January 23, 2015 Moze do US i Japonii to naszym fimom brakuje, ale wrazenia zwiazane z zakupami w GER mam duzo gorsze niz te z Polski ;) Tu niestety muszę się zgodzić. Sklepom niemieckim brakuje bardzo wiele jeżeli chodzi o obsługę klienta. Tam widać dopiero że liczy się kasa a klient jest na miejscu ostatnim. Bez sentymentów. Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Lego 839 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Moze do US i Japonii to naszym fimom brakuje, ale wrazenia zwiazane z zakupami w GER mam duzo gorsze niz te z Polski ;) No ja zawsze dostaję to co zamawiam w przeciągu 3-4 dni. Paręnaście razy zamawiałem, zawsze bezproblemowo, a jestem człowiek wymagający ;) Dodatkowo każda firma jest uzależniona od wielu pierdów typu firmy kurierske, banki, systemy płatnosci, hosting stron i sklepów, jak i ludzi na stanowiskach adresowania, pakowania, calej logistyki itp itd. Nie jest to proste, ale nikt nie mówił, że bedzie, no może poza PO ;) Edited January 23, 2015 by yankis Share this post Link to post Share on other sites
Hesher 7,835 Report post Posted January 23, 2015 Ja tam kupuję po trzeźwemu. Jedynie sprzedaję po pijaku, a później żałuję :doh: To jakbys coś miał na zbyciu, wal smiało po kilku głębszych :D Share this post Link to post Share on other sites
Del Toro 16,392 Report post Posted January 23, 2015 (edited) No ja zawsze dostaję to co zamawiam w przeciągu 3-4 dni. Paręnaście razy zamawiałem, zawsze bezproblemowo, a jestem człowiek wymagający ;) Dodatkowo każda firma jest uzależniona od wielu pierdów typu firmy kurierske, banki, systemy płatnosci, hosting stron i sklepów, jak i ludzi na stanowiskach adresowania, pakowania, calej logistyki itp itd. Nie jest to proste, ale nikt nie mówił, że bedzie, no może poza PO ;) Zamawialem pare razy i kilka razy problemy byly. Glownie nie takie rozmiary/ilosci lub cos innego niz w zamowieniu, wysylanie na dwie raty (trzeba bylo sie upomniec, zeby ta druga zapomniana czesc zamowienia doslali). Fakt faktem wszystko zostalo wyprostowane, ale czasu na to troche schodzi. EDIT: chodzi oczywiscie o te sklepy w GER, tak dla tych co czytaja co trzeci post :D Edited January 23, 2015 by Del Toro Share this post Link to post Share on other sites
Jack__Daniels 687 Report post Posted January 23, 2015 Jakie skany? Sam se skanuj głowę. Wiele razy kupowałem w BRC i wszystko jak należy. Może czasem trzeba 3 razy zapytać, czy jest komplet, tego, czy tamtego. Bo jak chce set, to set, a nie jakieś 4 przelotki na krzyż. Czasami trzeba ponaglić, ale finał jest ok. A zdarzyło mi się nie raz kupować pierścienie w innej firmie i dopiero za 3 razem przyszły o własciwej średnicy. Za każdą przesyłkę i pierścienie płaciłem. Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest. Nie bądź taki nieprzyjemny. Kiedyś sam się przejedziesz i sam będziesz sapał o skany czy inne potwierdzenia. Jeżeli wg Ciebie "wszystko jak należy" oznacza "Może czasem trzeba 3 razy zapytać..." albo "Czasami trzeba ponaglić" to coś mi się wydaje, że mamy inne wyobrażenie o obsłudze klienta. Share this post Link to post Share on other sites
Hesher 7,835 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Jakie skany? Sam se skanuj głowę. Wiele razy kupowałem w BRC i wszystko jak należy. Może czasem trzeba 3 razy zapytać, czy jest komplet, tego, czy tamtego. Bo jak chce set, to set, a nie jakieś 4 przelotki na krzyż. Czasami trzeba ponaglić, ale finał jest ok. A zdarzyło mi się nie raz kupować pierścienie w innej firmie i dopiero za 3 razem przyszły o własciwej średnicy. Za każdą przesyłkę i pierścienie płaciłem. Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest. Kupuje komponenty do przynęt od kilku sprawdzonych dostawców- nie trzeba 3 razy pytać, jest pełen komplet, przesyłka jest u mnie po max 3 dniach od zakupu, pytam o możliwości innego wykorzystania żywicy- dostaję elaborat. Nie pieprzcie, że nasz rynek jest 100 lat za Murzynami (vide: Czechy, Słowacja, Rosja- 140 mln obywateli), bo nie jesteśmy- to się nazywa lenistwo i zlewanie klienta... tudzież zwykła obrzydliwa chciwość powodowana chęcią zarobku czy jak to się dzisiaj poprawnie mówi: optymalizacji ekonomicznej. <<edit>> Nie tolerujemy nawoływania do przemocy i łamania prawa. Edited January 25, 2015 by mario Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Lego 839 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Nie bądź taki nieprzyjemny. Kiedyś sam się przejedziesz i sam będziesz sapał o skany czy inne potwierdzenia. Jeżeli wg Ciebie "wszystko jak należy" oznacza "Może czasem trzeba 3 razy zapytać..." albo "Czasami trzeba ponaglić" to coś mi się wydaje, że mamy inne wyobrażenie o obsłudze klienta. A mamy, tylko, że ja wiem, gdzie mieszkam i biorę sporą poprawkę. Nikomu w tyłek nie włażę. A pytać trzeba. Sprzedawcy, jak i klienci bywają różni. Edited January 23, 2015 by yankis Share this post Link to post Share on other sites
bardziu 43 Report post Posted January 23, 2015 Dla niektórych płacz na forum wydaje się jedyną logiczną drogą rozwiązywania problemów. Obsrać, narobić smrodu. Cel sam w sobie. Do czego to idzie że nie można normalną drogą służbową załatwić pewnych rzeczy. Czas na zwrot pieniędzy to 14 dni w naszym systemie, potem droga urzędowa jest prosta. Dochodzą odsetki. Płatność w systemie PAYPAL jest dodatkowo ubezpieczona, korzystałem z tej drogi wiele razy. Wystarczy rozpocząć problem w systemie PAYPAL. Reszta leci bardzo sprawnie i czasowo i logistycznie. Może mnie ktoś oświecić dlaczego ktoś sieje zamieszanie? konkurencja? Nie rozumiem pewnych rzeczy. Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Lego 839 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Kupuje komponenty do przynęt od kilku sprawdzonych dostawców- nie trzeba 3 razy pytać, jest pełen komplet, przesyłka jest u mnie po max 3 dniach od zakupu, pytam o możliwości innego wykorzystania żywicy- dostaję elaborat. Nie pieprzcie, że nasz rynek jest 100 lat za Murzynami (vide: Czechy, Słowacja, Rosja- 140 mln obywateli), bo nie jesteśmy- to się nazywa lenistwo i zlewanie klienta... tudzież zwykła obrzydliwa chciwość powodowana chęcią zarobku czy jak to się dzisiaj poprawnie mówi: optymalizacji ekonomicznej. <<edit>> Ojciec przyhamuj, bo się zapiekliłeś. Nikt tu Greka nie będzie udawał ;) Edited January 25, 2015 by mario Share this post Link to post Share on other sites
bardziu 43 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Kupuje komponenty do przynęt od kilku sprawdzonych dostawców- nie trzeba 3 razy pytać, jest pełen komplet, przesyłka jest u mnie po max 3 dniach od zakupu, pytam o możliwości innego wykorzystania żywicy- dostaję elaborat. Nie pieprzcie, że nasz rynek jest 100 lat za Murzynami (vide: Czechy, Słowacja, Rosja- 140 mln obywateli), bo nie jesteśmy- to się nazywa lenistwo i zlewanie klienta... tudzież zwykła obrzydliwa chciwość powodowana chęcią zarobku czy jak to się dzisiaj poprawnie mówi: optymalizacji ekonomicznej. <<edit>> A tego w całości nie rozumiem. Chyba za głupi jestem. Edited January 25, 2015 by mario Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Lego 839 Report post Posted January 23, 2015 Dla niektórych płacz na forum wydaje się jedyną logiczną drogą rozwiązywania problemów. Obsrać, narobić smrodu. Cel sam w sobie. Do czego to idzie że nie można normalną drogą służbową załatwić pewnych rzeczy. Czas na zwrot pieniędzy to 14 dni w naszym systemie, potem droga urzędowa jest prosta. Dochodzą odsetki. Płatność w systemie PAYPAL jest dodatkowo ubezpieczona, korzystałem z tej drogi wiele razy. Wystarczy rozpocząć problem w systemie PAYPAL. Reszta leci bardzo sprawnie i czasowo i logistycznie. Może mnie ktoś oświecić dlaczego ktoś sieje zamieszanie? konkurencja? Nie rozumiem pewnych rzeczy. Popieram w całej rozciągłosci. Nie raz wszczynałem spory ze sprzedawcami z USA, Chin, Hong-Kongu, czy Piździewa Małego. Zawsze do przodu. Często paczki się zawieruszają. Gdzie? A no w Polsce. Bo jest wjazd paczki, a nie ma doręczenia. Tak, że ja wiem, gdzie żyję. Jeszcze parę lat to potrwa, aż naprawdę rynek bedzie dyktował warunki. Share this post Link to post Share on other sites
mario 2,173 Report post Posted January 23, 2015 Przypominam, że jest to wątek o pracowni BRC. Proszę, nie zaśmiecajcie go dywagacjami nt. polskiego rynku... Share this post Link to post Share on other sites
Hesher 7,835 Report post Posted January 23, 2015 No bo tu nic do rozumienie nie ma, skoro nie ma też pewności, że otrzyma się komplet przelotek. Progmar gdzie zamawiam 90% komponentów an i mi ani nikomu z tego forum (jak podejrzewam) nie dał powodów do zgłaszania reklamacji tudzież aluzji. Robi różnicę? Share this post Link to post Share on other sites
Baars 581 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Za kłopoty pana Bartka przepraszam, niestety czasem splot zdarzeń nas przerasta. Wszystkich niezadowolonych pozostaje mi także przeprosić. Panowie w/g mnie wszystko zostało wyjaśnione. Czego jeszcze oczekujecie? Wszyscy popełniamy błędy, najważniejsze żeby później wnioski wyciągnąć... Moim zdaniem wystarczy, pozdrawiam wszystkich Wojtek Edited January 23, 2015 by Baars Share this post Link to post Share on other sites
bardziu 43 Report post Posted January 23, 2015 No bo tu nic do rozumienie nie ma, skoro nie ma też pewności, że otrzyma się komplet przelotek. Progmar gdzie zamawiam 90% komponentów an i mi ani nikomu z tego forum (jak podejrzewam) nie dał powodów do zgłaszania reklamacji tudzież aluzji. Robi różnicę? A, już teraz wszystko jasne. Jednak głupi jestem. Share this post Link to post Share on other sites
Hesher 7,835 Report post Posted January 23, 2015 (edited) Nie @bardziu, głupi pewnie nie jesteś za to może przyzwyczaiłeś się do tego, że jak "firma" wysyła Tobie zamówione rzeczy to automatycznie musi to potrwać trochę dłużej. Nie musi a w moim przypadku nie może bo w tym momencie pracuję w manufakturze i nad wodą- pogoda tej zimy, jak wiesz, jest chimeryczna więc przesyłka na czas znaczy dla mnie bardzo wiele- to jest właśnie Standard Obsługi. Edited January 23, 2015 by Piotrek Sukingaad Share this post Link to post Share on other sites
Hubertus 2,445 Report post Posted January 23, 2015 A jeszcze jedno, przypomniało mi się że kolega @TPE zamówił u nas blanki LEMAX. Do tej pory czekają, też mam wklejać meila? Prosił bym o określenie co z tymi blankami, zamówione były około czerwca z prośbą żeby je trzymać. Robert napisz na priv co to za blanki Lemaxa zostaly, jak beda pasowały to przytule Share this post Link to post Share on other sites
vBartek 228 Report post Posted January 23, 2015 Potwierdzam, że pieniądze przeszły ale jak wspomniałem wcześniej to jest akurat najmniejszy problem bo nie wyobrażam sobie żeby było inaczej Nie czuje się Pan absolutnie winny? Ja czuję coś zgoła innego. Czuję, że jest mi Pan winny godziny, które spędziłem na weryfikacji, czytaniu opinii i wyborze sklepu wsród wielu jakie akurat są na rynku. Jest mi Pan winny czas jaki poświęciłem na przeglądaniu oferty sklepu Best Rod Center i komponowaniu zamówienia. I w końcu... jest mi Pan winny kilka tygodni oczekiwania plus pisania, dzwonienia i sprawdzania. Sprawdzania: które Pan nazywa dziwnym dochodzeniem a ja nazywam poszukiwaniem towaru za który zapłaciłem i który rzekomo Pan wysłał i który rzekomo jest w drodze. Oczekiwania: na coś co nigdy, podkreślam nigdy, nie zostało wysłane. I dlatego właśnie, jest mi Pan również winny wyjaśnienie. Wyjaśnienie, które dotyczy tylko i wyłącznie mojej sytuacji a nie ogólnik na temat wędek do wszystkiego czy terminów reklamacji. Uważąm, że przez czały okres oczekiwania na przesyłkę okłamywał mnie Pan i nadal okłamuje http://jerkbait.pl/topic/18321-pracownia-best-rods-center-w-skrócie-brc/?p=1601847mówiąc że przesyłka wyszła a reklamacja jest rozpatrywana w firmie UPS. Ale: 1. Skoro reklamacja jest rozpatrywana to oznacza, że paczka wyszła 2. Skoro paczka wyszła do jest dowód nadania. 3. Skoro jest dowód nadania to można złożyc reklamację, która (patrz pkt1), jest właśnie rozpatrywana 4. Skoro jest rozpatrywana to jest w systemie. Panie Robercie, nie wie pan czy wklejać tu informacje na temat zaginionej przesyłki? Pomogę: Proszę o wrzucenie tutaj możliwych do weryfikacji dokumentów nadania paczki o numerze który otrzymałem na maila ( nadanej dnia 16 lub 17 grudnia) oraz potwierdzenie złożenia reklamacji w firmie UPS lub aktualnego stanu tej reklamacji. Mówiąc "możliwych do weryfikacji" nie mam na myśli wydrukowanej naklejki tylko taki dokument na podstawie którego będę mógł rozmawiać z UPS/Furgonetką i potwierdzic ich autentyczność. -patrząć na cztery punkty powyżej jestem pewien, że przynajmniej jeden z nich Pan posiada, zresztą, sam Pan pytał czy wklejać. Od razu mówię, że będę dzwonił i potwierdzał i obiecuję, że jeżeli ma Pan rację i wysłanie paczki oraz złożenie reklamacji miało miejsce to pokalam się tutaj przeproszę Pana oraz wszystkich za wprowadzenie w błąd. Przytaknę, że wszystko co napisałem jest wymysłem mojej durnej wyobraźni. PS. Sprawa jest pomiędzy mną, BRC i robieniu w przysłowiowego "wała", nie jestem w stanie odpowiedzieć na każdy komentarz do niej :) (tzn jestem ale nie będę dopóki nie wyjaśni się powyższe. Share this post Link to post Share on other sites