Tomas81 246 Report post Posted January 29, 2015 To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy. A gdzie Ty doczytałeś że Robert kogokolwiek straszył prawnikiem?! Bo ja widzę iż tylko podał namiary na kancelarię obsługującą jego firmę w razie gdyby to klient chciał go pozwać. Kłania się nieumiejętność czytania ze zrozumieniem... PS. Ja też należę do tego grona bardzo zadowolonych klientów, którzy mogą wypowiadać się jedynie w samych pozytywach. A zamówień z mojej strony poszło już sporo. Nawet dziś odebrałem paczkę od Roberta z poniedziałkowego zamówienia. Więc jest wszystko OKi. Share this post Link to post Share on other sites
pepe_79 284 Report post Posted January 29, 2015 (edited) To takie profesjonalne nie wysłać towaru, problem z odzyskanie pieniędzy a na koniec postraszyć klienta prawnikiem klasyczny model biznesowy. @Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość. - nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł, - problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz. Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje. Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik. Edited January 29, 2015 by pepe_79 Share this post Link to post Share on other sites
"Paweł" 798 Report post Posted January 29, 2015 @Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość. - nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł, - problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz. Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje. Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik. Jestem za ..Załóżmy wątek z opiniami o sprzedających ,generalnie o nas wszystkich i po sprawie. Przed zakupem u jakiegoś kolegi można by było poczytać na temat współpracy z nim . Osobiście pomysł mi sie podoba - było by tak jak by bezpieczniej :) PZdr Share this post Link to post Share on other sites
Guest Piokowal Report post Posted January 29, 2015 Jestem za ..Załóżmy wątek z opiniami o sprzedających ,generalnie o nas wszystkich i po sprawie. Przed zakupem u jakiegoś kolegi można by było poczytać na temat współpracy z nim . Osobiście pomysł mi sie podoba - było by tak jak by bezpieczniej :) PZdr Myślisz,że to przejdzie ? Śmiem wątpić. Share this post Link to post Share on other sites
Tomas81 246 Report post Posted January 29, 2015 @Maciek1 widać za to jak sam profesjonalnie naginasz rzeczywistość. - nie wysłać towaru -> to opinia jednej strony, fakt jest natomiast taki, że towar nie dotarł, - problem z odzyskaniem pieniędzy i straszenie klienta prawnikiem -> no chyba nie czytasz dokładnie i coś sobie dopowiadasz. Taki mi pomysł przyszedł do głowy... Widać, że ostatnimi czasy w wątkach o pracowniach mnóstwo pary idzie w ocenę obsługi klienta co wywołuje u innych różne reakcje. Może dobrze by było utworzyć jakąś funkcjonalność na forum, dzięki której użytkownicy, którzy korzystają z usług danej pracowni mogli wystawić swoją ocenę z transakcji bez możliwości komentowania przez innych. Coś na kształt "wystaw komentarz" na Allegro. Mogłaby powstać cenna baza, a i ograniczyłoby to tworzący się śmietnik. Popieram w całej rozwiązłości ;) Share this post Link to post Share on other sites
homax 482 Report post Posted January 29, 2015 (edited) Nie przejdzie. Proponowałem to kiedyś przy okazji reorganizacji giełdy.. Edited January 29, 2015 by homax Share this post Link to post Share on other sites
universo SpinWorld 234 Report post Posted January 29, 2015 Ja też nie mam zastrzeżeń do BRC ... kilka rzeczy zamawiałem i tak szybkiej dostawy to jeszcze nie widziałem nigdzie...+ to że na odpowiedz na e mail nie musiałem czekać dłużej niż 5 minut ... dla mnie rewelacja... Share this post Link to post Share on other sites
trout master 1,589 Report post Posted January 29, 2015 Ja też nie mam zastrzeżeń do BRC ... kilka rzeczy zamawiałem i tak szybkiej dostawy to jeszcze nie widziałem nigdzie...+ to że na odpowiedz na e mail nie musiałem czekać dłużej niż 5 minut ... dla mnie rewelacja... Hymmmmmm. Ja wysłałem pytanie odnośnie przelotek szczytowych Recoil 23 stycznia i do dzisiaj ......cisza. Nie wiem czy to już olać czy dać (sobie) jeszcze jedną szansę. :unsure: W razie co będę prosił o pomoc inną drogą. :mellow: Share this post Link to post Share on other sites
"Paweł" 798 Report post Posted January 29, 2015 Podejrzewam , że w milionie maili , Robert mogł cos przeoczyć :)Proponuję po prostu zadzwonić :) Pzdr Share this post Link to post Share on other sites
trout master 1,589 Report post Posted January 29, 2015 Jakiś telefon jest podany. Spróbuję jutro. :) Chyba że ktoś z Was ma lepsze namiary. ;) Share this post Link to post Share on other sites
prezes77 97 Report post Posted January 29, 2015 Telefonicznie- bez problemu uzyskasz odpowiedz, sprawdzone :) Share this post Link to post Share on other sites
"Paweł" 798 Report post Posted January 29, 2015 A tak już zupelnie poważnie - Robert to solidny gość, ma facet dużo pracy -ba! nawet bardzo dużo ,po prostu trzeba mu się przypomnieć i będzie git. Na pewno :) Share this post Link to post Share on other sites
trout master 1,589 Report post Posted January 29, 2015 Telefonicznie- bez problemu uzyskasz odpowiedz, sprawdzone :) OKI. W takim razie dzięki za pocieszenie i podpowiedź. Zawsze robię zakupy za granicą ale przy dzisiejszych cenach walut, na miejscu wychodzi prawie to samo. :) Share this post Link to post Share on other sites
robbox4 268 Report post Posted February 2, 2015 Nowy katalog FUJI 2015 już do pobrania z naszej strony z katalogami. http://www.brc.com.pl/cat/rodcomponent2015.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Manniek66 677 Report post Posted February 2, 2015 Robert, blank st.croix legend xtreme 5S70MF-B, masz na stanie? Share this post Link to post Share on other sites
robbox4 268 Report post Posted February 2, 2015 Robert, blank st.croix legend xtreme 5S70MF-B, masz na stanie? PRV. Share this post Link to post Share on other sites
Tomas81 246 Report post Posted February 2, 2015 Nowy katalog FUJI 2015 już do pobrania z naszej strony z katalogami. http://www.brc.com.pl/cat/rodcomponent2015.pdf Podziękował ;) Share this post Link to post Share on other sites
robbox4 268 Report post Posted February 12, 2015 (edited) Przedstawiamy ostatnio wprowadzany produkt - Nowe japońske blanki SUZUKI. Produkt w 100 procentach japoński. Wytwarzany w małej manufakturze w Tokyo. Wszytkie blanki wykonane są z materiałów TORAY. Zapraszamy do zapoznania się się z małym filmikiem ukazującym proces produkcji tych blanków. https://www.youtube.com/watch?v=7txFT3liTsk Edited February 12, 2015 by robbox4 Share this post Link to post Share on other sites
robbox4 268 Report post Posted February 12, 2015 (edited) A oto specyfikacja wprowadzonych blanków. Blanki już za kilka dni dostępne na naszym magazynie. [attachment=223556:suzuki7.jpg] [attachment=223552:suzuki1.jpg] [attachment=223549:suzuki2.jpg] [attachment=223550:suzuki3.jpg] [attachment=223548:suzuki4.jpg] [attachment=223547:suzuki5.jpg] [attachment=223546:suzuki6.jpg] Edited February 12, 2015 by robbox4 Share this post Link to post Share on other sites
Tomasz eS 5,141 Report post Posted February 12, 2015 (edited) konkurencja rośnie, ciekawe.. Robert jaka półka cenowa?? Edited February 12, 2015 by Tomasz eS Share this post Link to post Share on other sites
robbox4 268 Report post Posted February 12, 2015 konkurencja rośnie, ciekawe.. Robert jaka półka cenowa?? Nie konkurencja :) a wybór i jakość. Ceny myślę że jak za taką jakość to bardzo przystępne. Od 440zł do 1000zł za blank. Share this post Link to post Share on other sites
Tomasz eS 5,141 Report post Posted February 12, 2015 (edited) Nie konkurencja :) a wybór i jakość. Ceny myślę że jak za taką jakość to bardzo przystępne. Od 440zł do 1000zł za blank. W sensie konkurencja dla innych firm robiących blanki.... :D no to cena na poziomie innych ... Trzeba czekać na testy/recenzje użytkowników Edited February 12, 2015 by Tomasz eS Share this post Link to post Share on other sites
Hubertus 2,445 Report post Posted February 12, 2015 jak już prawie się na Matagiego zdecydowałem..to Robert kolejną niespodziankę zrobił....jak żyć :P Share this post Link to post Share on other sites
homax 482 Report post Posted February 12, 2015 Przedstawiamy ostatnio wprowadzany produkt - Nowe japońske blanki SUZUKI. Produkt w 100 procentach japoński. Wytwarzany w małej manufakturze w Tokyo. Wszytkie blanki wykonane są z materiałów TORAY. Zapraszamy do zapoznania się się z małym filmikiem ukazującym proces produkcji tych blanków. https://www.youtube.com/watch?v=7txFT3liTsk OOOOOOOOO!!! Toray! To i Dragon od nich bierze! To dobra fabryka musi być. :P Share this post Link to post Share on other sites
bardziu 43 Report post Posted February 12, 2015 OOOOOOOOO!!! Toray! To i Dragon od nich bierze! To dobra fabryka musi być. :P Toray produkuje tylko komponenty do produkcji blanków, maty węglowe. Dużo firm używa ich do produkcji blanków. Już czekam na dostępność tych blanków. Piszę się na testowanie :) Share this post Link to post Share on other sites