zander69 15 Report post Posted March 23, 2016 Będziesz wrzucał fotki z Team Dragonem? Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 23, 2016 (edited) Będziesz wrzucał fotki z Team Dragonem? Oczywiście ale to pod wieczór, bo teraz tylko chwilowo zajrzałem. Edited March 23, 2016 by Hunter_pike Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 23, 2016 Adrian niestety sesja przesunięta na jutro, dziś okazało się że są ważniejsze sprawy a że mam czas na serwis ów młynków to już po nocy nie będę ślęczał. Share this post Link to post Share on other sites
bayrt 287 Report post Posted March 23, 2016 (edited) No to pochwał słów kilka. Wczoraj dotarł od Przemka zauber z naprawy. Wszystko chodzi jak należy, lekko cicho i w ogóle super. Dzięki Przemku za fachową robotę. A ja obiecuję, ze już nigdy nie będę grzebał w kołowrotkach. Dzięki Przemo raz jeszcze. Pozdro P.s. Jak ktoś ma wątpliwości czy wysłać czy nie kręcioł na serwis, z czystym sumieniem mowię wysyłajcie! Edited March 23, 2016 by bayrt Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 24, 2016 (edited) Zapowiedziane wczoraj Team dragon 920 i oraz Spro red arc Team dragon - łożysko w rolce zamienione na ezo smr, standard serwis. Ktoś wcześniej już młynek serwisował ale bardzo nieumiejętnie bo w śrubie mocującej oś z koszem wodzika niestety całkiem zerwane gniazdo do odkręcenia tej śruby co widać na zdjęciu. Poradziłem sobie ale wymagało to zdecydowanie więcej czasu. Plastikowa tulejka u podstawy piniona była źle założona, powinna być tak jak na jednym z zdjęć. Brakowało podkładki pod przeciwna stronę głównego koła przekładni i pod śrubą rotora, obie dołożyłem. Kołowrotek kręci jak przystało na używkę po serwisie, luzy minimalne. Zajechany nie jest. Spro red arc - chyba po małej burzy piaskowej :D , doprowadzony do kultury, wymienione łożysko na ezo smr, wymienione łożysko na głównym kole przekładni bo stare szumiało, delikatnie czuć przekładnię ale da się spokojnie łowić. Wymyty i nasmarowany gdzie trzeba. Edited March 24, 2016 by Hunter_pike Share this post Link to post Share on other sites
zander69 15 Report post Posted March 24, 2016 (edited) Patrząc na ostatnie zdjęcie Team Dragona widać jak pokrętło hamulca wystaje wzdlędem szpuli.Właściciel nie skarżył się ,że plecionka wpada pomiedzy pokrętło a szpule ? Sam miałem taki problem ale łatwo go usunąć.Ma jescze jedno pyatnko .Czy dobrze widze , że chromowany boczek jest pękniety ( ostatnie foto )? Edited March 24, 2016 by zander69 Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 24, 2016 Patrząc na ostatnie zdjęcie Team Dragona widać jak pokrętło hamulca wystaje wzdlędem szpuli.Właściciel nie skarżył się ,że plecionka wpada pomiedzy pokrętło a szpule ? Sam miałem taki problem ale łatwo go usunąć.Ma jescze jedno pyatnko .Czy dobrze widze , że chromowany boczek jest pękniety ( ostatnie foto )? Nie pytałem o to, dlaczego miała by plecionka tam wpadać? no chyba że nawiniesz jej za dużo ponad rant szpuli to wydaje sie być to zrozumiałe. Możesz napisać jak usunąć problem, nie widzę przeciwwskazań, przyda się zapewne wielu monitorującym wątek. Sam też chętnie zobaczę czy też przeczytam. Boczek pęknięty nie jest może to jakieś przekłamanie aparatu pod względem konta padania światła bo tel robię fotki. Share this post Link to post Share on other sites
zander69 15 Report post Posted March 25, 2016 Właśnie nie nawijałem plecionki pod sam rant.Plecionka wpadała pomiędzy pokrętło hamulca a szpule .Tutaj możesz poczytaj o tym problemie http://jerkbait.pl/topic/26657-nawijanie-linki-pod-pokr%C4%99t%C5%82o-hamulca-td-fd-930z/?hl=%22pokr%C4%99t%C5%82o+hamulca+%22 Share this post Link to post Share on other sites
przemo_w 1,988 Report post Posted March 25, 2016 A moze bez piłowania , wystarczy podkładke na worm dać? ..... Share this post Link to post Share on other sites
zander69 15 Report post Posted March 25, 2016 A moze bez piłowania , wystarczy podkładke na worm dać? ..... Nie bardzo rozumiem , możesz bardziej rozwinąc swoją myśl Share this post Link to post Share on other sites
przemo_w 1,988 Report post Posted March 25, 2016 Redy, zaubery itp czesto nawijaja na nakretke, to moze byc tak samoi tu tyle ze w tym nakretka odstaje i linka wpada pod nią. Zwrociles uwage w jakim polozeniu kija tak sie dzieje? Patyk w niebo czy do wody? Np kij w gwiazdy , szpulka delikanie opada z powodu luzu na wormie i juz masz linke pod nakrętką. To tak w wielkim skrócie... Share this post Link to post Share on other sites
pablo07 9 Report post Posted March 25, 2016 Zaraz po dostarczeniu paczki przez kuriera musiałem zobaczyć co widnieje w środku. Praca była bardzo głośna.Smaru nawalone nawet w oporówce co widać na zdjęciach. Małe kasowanie luzów i maszynka śmiga. Share this post Link to post Share on other sites
kicaj 2 Report post Posted March 25, 2016 dobry gigos w środku tego kołowrotka Share this post Link to post Share on other sites
grzegorzyk 255 Report post Posted March 25, 2016 Zaraz po dostarczeniu paczki przez kuriera musiałem zobaczyć co widnieje w środku. Praca była bardzo głośna.Smaru nawalone nawet w oporówce co widać na zdjęciach. Małe kasowanie luzów i maszynka śmiga. A od kogo ta paczka niby ? :ph34r: Bo skoro w tym temacie....... ;) Share this post Link to post Share on other sites
pablo07 9 Report post Posted March 25, 2016 A od kogo ta paczka niby ? :ph34r: Bo skoro w tym temacie....... ;) Moja maszynka ;) Kupiony na allegro, już doprowadzony do porządku :) Share this post Link to post Share on other sites
Majo 492 Report post Posted March 25, 2016 Chyba wiem nawet z której aukcji ten TD. Kończyła się 15 marca??? :) Jak to ten sam, to opis trochę niezgodny z rzeczywistością. :) Share this post Link to post Share on other sites
pablo07 9 Report post Posted March 25, 2016 Ten kończący się 15 to był bodajże 930i :) Ten jest rozmiar mniejszy Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 26, 2016 (edited) A od kogo ta paczka niby ? :ph34r: Bo skoro w tym temacie....... ;) He he no ode mnie by taki po serwisie nie wyszedł. Fakt, Paweł nie napisał tego odrazu że kupił na alledrogo i mógł by ktoś sobie pomyśleć .................., widać, że ktoś kto go rozbierał wcześniej dowalił prawdopodobnie taniego smaru Mikado sądząc po barwie no i napakował bez pojęcia, cztery czy pięć młynków by tym można posmarować. Paweł daj smaru też na zbijak kabłąka, na sprężynę bo tam pewnie sucho, na drugiej stronie w osadzeniu kabłąka również tylko przy zdejmowaniu boczka na rotorze uważaj bo TD nie mają śruby przytrzymującej sprężynę i lubi wystrzelić. Tarcze hamulcowe w TD jeśli masz takie białe lepiej pracują tzn. hamulec jest precyzyjniejszy jak są posmarowane oliwką nie smarem. ;) Edited March 26, 2016 by Hunter_pike Share this post Link to post Share on other sites
pablo07 9 Report post Posted March 26, 2016 (edited) He he no ode mnie by taki po serwisie nie wyszedł. Fakt, Paweł nie napisał tego odrazu że kupił na alledrogo i mógł by ktoś sobie pomyśleć .................., widać, że ktoś kto go rozbierał wcześniej dowalił prawdopodobnie taniego smaru Mikado sądząc po barwie no i napakował bez pojęcia, cztery czy pięć młynków by tym można posmarować. Paweł daj smaru też na zbijak kabłąka, na sprężynę bo tam pewnie sucho, na drugiej stronie w osadzeniu kabłąka również tylko przy zdejmowaniu boczka na rotorze uważaj bo TD nie mają śruby przytrzymującej sprężynę i lubi wystrzelić. Tarcze hamulcowe w TD jeśli masz takie białe lepiej pracują tzn. hamulec jest precyzyjniejszy jak są posmarowane oliwką nie smarem. ;) Tak smar dałem na zbijak, było sucho. Z tą sprężynką to było zabawy :) W końcu włożyłem ją i przytrzymałem na płasko nożykiem zakładając boczek. Edit. Korby włożone tylko do zdjęcia, ale Red z tą dragonowską korbą nawet się ciekawie prezentuje :) Edited March 26, 2016 by pablo07 Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 27, 2016 Paweł no i jak Ci teraz oba pracują po własnym serwisie? widzisz różnice? luzy kasowałeś? ;) Share this post Link to post Share on other sites
pablo07 9 Report post Posted March 27, 2016 Przemku, red chodzi płynnie po wymianie smaru. W tym przypadku luzów nie musiałem kasować, choć na przekładni jest delikatny. Co do Td praca się poprawiła, ale jest większy luz na przekładni i czuć pracę. Po wymianie jest lepiej niż przed,wiadomo, ale chyba dostanie nową przekładnie. Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 27, 2016 No to pisz do Piotrka o przekładnię jak masz zużytą choć by było w td czuć przekładnię nawet w modelu wielkości 2000 to trzeba by było nim pokatować wirówkami dobrze w nurcie rzeki. Share this post Link to post Share on other sites
Sicu 423 Report post Posted March 29, 2016 Właśnie sprawdziłem przesyłkę od kolegi Hunter_Pike. Obydwa kręciołki (Red i Zauber) działają tak jak powinny, w ramach serwisu dostałem dodatkowe łożyska gratis, kontakt wzorowy, czas serwisu błyskawiczny, polecam;) Share this post Link to post Share on other sites
Hunter_pike 878 Report post Posted March 29, 2016 Cieszę się Macieju że zadowolony, jak po sezonie i przełowieniu pod obciążeniami Twoje zadowolenie nie zniknie tym bardziej będzie mi miło. Share this post Link to post Share on other sites
Sławek77 637 Report post Posted April 2, 2016 Zapowiedziane wczoraj Team dragon 920 i oraz Spro red arc Team dragon - łożysko w rolce zamienione na ezo smr, standard serwis. Ktoś wcześniej już młynek serwisował ale bardzo nieumiejętnie bo w śrubie mocującej oś z koszem wodzika niestety całkiem zerwane gniazdo do odkręcenia tej śruby co widać na zdjęciu. Poradziłem sobie ale wymagało to zdecydowanie więcej czasu. Plastikowa tulejka u podstawy piniona była źle założona, powinna być tak jak na jednym z zdjęć. Brakowało podkładki pod przeciwna stronę głównego koła przekładni i pod śrubą rotora, obie dołożyłem. Kołowrotek kręci jak przystało na używkę po serwisie, luzy minimalne. Zajechany nie jest. Spro red arc - chyba po małej burzy piaskowej :D , doprowadzony do kultury, wymienione łożysko na ezo smr, wymienione łożysko na głównym kole przekładni bo stare szumiało, delikatnie czuć przekładnię ale da się spokojnie łowić. Wymyty i nasmarowany gdzie trzeba. Przemek, Kołowrotki dotarły.Wszystko Ok .Tobie dziękuję za miłe i fachowe podejście do tematu a innym polecam serwis u Ciebie. Share this post Link to post Share on other sites