Jump to content
jerkbait.pl - spinning, baitcasting, flyfishing
Hunter_pike

Ryobi, Spro, Dragon, Daiwa, - Serwis kołowrotków.

Recommended Posts

Będziesz wrzucał fotki z Team Dragonem?

Oczywiście ale to pod wieczór, bo teraz tylko chwilowo zajrzałem. 

Edited by Hunter_pike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adrian niestety sesja przesunięta na jutro, dziś okazało się że są ważniejsze sprawy a że mam czas na serwis ów młynków to już po nocy nie będę ślęczał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to pochwał słów kilka. Wczoraj dotarł od Przemka zauber z naprawy. Wszystko chodzi jak należy, lekko cicho i w ogóle super. Dzięki Przemku za fachową robotę. A ja obiecuję, ze już nigdy nie będę grzebał w kołowrotkach.
Dzięki Przemo raz jeszcze. Pozdro

P.s. Jak ktoś ma wątpliwości czy wysłać czy nie kręcioł na serwis, z czystym sumieniem mowię wysyłajcie! Edited by bayrt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiedziane wczoraj Team dragon 920 i oraz Spro red arc

 

Team dragon - łożysko w rolce zamienione na ezo smr, standard serwis. Ktoś wcześniej już młynek serwisował ale bardzo nieumiejętnie bo w śrubie mocującej oś z koszem wodzika niestety całkiem zerwane gniazdo do odkręcenia tej śruby co widać na zdjęciu. Poradziłem sobie ale wymagało to zdecydowanie więcej czasu. Plastikowa tulejka u podstawy piniona była źle założona, powinna być tak jak na jednym z zdjęć. Brakowało podkładki pod przeciwna stronę głównego koła przekładni i pod śrubą rotora, obie dołożyłem. Kołowrotek kręci jak przystało na używkę po serwisie, luzy minimalne. Zajechany nie jest. 

 

c739bc7ab1a3fac9m.jpg  7ab76ca739049224m.jpg  9f5358e9a5be505bm.jpg

 

5a816b6da43d3070m.jpg  4adee69c7a8c9992m.jpg  81713565350dc743m.jpg

 

32385b61e1596715m.jpg  9e78c8accd608f01m.jpg  4243c0a520a16b22m.jpg

 

03bd90bff3ceff5bm.jpg  7746fc13e013847dm.jpg  d2213013ed639ab0m.jpg

 

bca53dbdb672c0b0m.jpg  a684c840e6a25765m.jpg  50a473d1a80e9ee3m.jpg

 

cf8ebfc831a6972dm.jpg  8d5ce58c3114229bm.jpg

 

Spro red arc - chyba po małej burzy piaskowej :D , doprowadzony do kultury, wymienione łożysko na ezo smr, wymienione łożysko na głównym kole przekładni bo stare szumiało, delikatnie czuć przekładnię ale da się spokojnie łowić. Wymyty i nasmarowany gdzie trzeba. 

 

beab7c6fd023a08fm.jpg  3845aa6d1b2511d4m.jpg  95a1593e04b5c94fm.jpg

 

698be60aa7b2dbccm.jpg  c0f635de25277165m.jpg  d76e57ff9b31e719m.jpg

Edited by Hunter_pike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Patrząc na ostatnie zdjęcie Team Dragona widać jak pokrętło hamulca wystaje wzdlędem szpuli.Właściciel nie skarżył się ,że plecionka wpada pomiedzy pokrętło a szpule ? Sam miałem taki problem ale łatwo go usunąć.Ma jescze jedno pyatnko .Czy dobrze widze , że chromowany boczek jest pękniety ( ostatnie foto )? Edited by zander69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc na ostatnie zdjęcie Team Dragona widać jak pokrętło hamulca wystaje wzdlędem szpuli.Właściciel nie skarżył się ,że plecionka wpada pomiedzy pokrętło a szpule ? Sam miałem taki problem ale łatwo go usunąć.Ma jescze jedno pyatnko .Czy dobrze widze , że chromowany boczek jest pękniety ( ostatnie foto )?

 

Nie pytałem o to, dlaczego miała by plecionka tam wpadać? no chyba że nawiniesz jej za dużo ponad rant szpuli to wydaje sie być to zrozumiałe. Możesz napisać jak usunąć problem, nie widzę przeciwwskazań, przyda się zapewne wielu monitorującym wątek. Sam też chętnie zobaczę czy też przeczytam. Boczek pęknięty nie jest może to jakieś przekłamanie aparatu pod względem konta padania światła bo tel robię fotki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze bez piłowania , wystarczy podkładke na worm dać? .....



Nie bardzo rozumiem , możesz bardziej
rozwinąc swoją myśl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Redy, zaubery itp czesto nawijaja na nakretke, to moze byc tak samoi tu tyle ze w tym nakretka odstaje i linka wpada pod nią. Zwrociles uwage w jakim polozeniu kija tak sie dzieje? Patyk w niebo czy do wody? Np kij w gwiazdy , szpulka delikanie opada z powodu luzu na wormie i juz masz linke pod nakrętką. To tak w wielkim skrócie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz po dostarczeniu paczki przez kuriera musiałem zobaczyć co widnieje w środku. Praca była bardzo głośna.Smaru nawalone nawet w oporówce co widać na zdjęciach. Małe kasowanie luzów i maszynka śmiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz po dostarczeniu paczki przez kuriera musiałem zobaczyć co widnieje w środku. Praca była bardzo głośna.Smaru nawalone nawet w oporówce co widać na zdjęciach. Małe kasowanie luzów i maszynka śmiga.

A od kogo ta paczka niby ? :ph34r:  Bo skoro w tym temacie....... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A od kogo ta paczka niby ? :ph34r:  Bo skoro w tym temacie....... ;)

Moja maszynka ;) Kupiony na allegro, już doprowadzony do porządku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba wiem nawet z której aukcji ten TD. Kończyła się 15 marca??? :) Jak to ten sam, to opis trochę niezgodny z rzeczywistością. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A od kogo ta paczka niby ? :ph34r:  Bo skoro w tym temacie....... ;)

 He he no ode mnie by taki po serwisie nie wyszedł. Fakt, Paweł nie napisał tego odrazu że kupił na alledrogo i mógł by ktoś sobie pomyśleć .................., widać, że ktoś kto go rozbierał wcześniej dowalił prawdopodobnie taniego smaru Mikado sądząc po barwie no i napakował bez pojęcia, cztery czy pięć młynków by tym można posmarować.

 

Paweł daj smaru też na zbijak kabłąka, na sprężynę bo tam pewnie sucho, na drugiej stronie w osadzeniu kabłąka również tylko przy zdejmowaniu boczka na rotorze uważaj bo TD nie mają śruby przytrzymującej sprężynę i lubi wystrzelić. Tarcze hamulcowe w TD jeśli masz takie białe lepiej pracują tzn. hamulec jest precyzyjniejszy jak są posmarowane oliwką nie smarem.  ;)

Edited by Hunter_pike

Share this post


Link to post
Share on other sites

 He he no ode mnie by taki po serwisie nie wyszedł. Fakt, Paweł nie napisał tego odrazu że kupił na alledrogo i mógł by ktoś sobie pomyśleć .................., widać, że ktoś kto go rozbierał wcześniej dowalił prawdopodobnie taniego smaru Mikado sądząc po barwie no i napakował bez pojęcia, cztery czy pięć młynków by tym można posmarować.

 

Paweł daj smaru też na zbijak kabłąka, na sprężynę bo tam pewnie sucho, na drugiej stronie w osadzeniu kabłąka również tylko przy zdejmowaniu boczka na rotorze uważaj bo TD nie mają śruby przytrzymującej sprężynę i lubi wystrzelić. Tarcze hamulcowe w TD jeśli masz takie białe lepiej pracują tzn. hamulec jest precyzyjniejszy jak są posmarowane oliwką nie smarem.  ;)

Tak smar dałem na zbijak, było sucho. Z tą sprężynką to było zabawy :) W końcu włożyłem ją i przytrzymałem na płasko nożykiem zakładając boczek.

Edit. Korby włożone tylko do zdjęcia, ale Red z tą dragonowską korbą nawet się ciekawie prezentuje :)

Edited by pablo07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemku, red chodzi płynnie po wymianie smaru. W tym przypadku luzów nie musiałem kasować, choć na przekładni jest delikatny. Co do Td praca się poprawiła, ale jest większy luz na przekładni i czuć pracę. Po wymianie jest lepiej niż przed,wiadomo, ale chyba dostanie nową przekładnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to pisz do Piotrka o przekładnię jak masz zużytą choć by było w td czuć przekładnię nawet w modelu wielkości 2000 to trzeba by było nim pokatować wirówkami dobrze w nurcie rzeki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie sprawdziłem przesyłkę od kolegi Hunter_Pike. Obydwa kręciołki (Red i Zauber) działają tak jak powinny, w ramach serwisu dostałem dodatkowe łożyska gratis, kontakt wzorowy, czas serwisu błyskawiczny, polecam;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cieszę się Macieju że zadowolony, jak po sezonie i przełowieniu pod obciążeniami Twoje zadowolenie nie zniknie tym bardziej będzie mi miło.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiedziane wczoraj Team dragon 920 i oraz Spro red arc

Team dragon - łożysko w rolce zamienione na ezo smr, standard serwis. Ktoś wcześniej już młynek serwisował ale bardzo nieumiejętnie bo w śrubie mocującej oś z koszem wodzika niestety całkiem zerwane gniazdo do odkręcenia tej śruby co widać na zdjęciu. Poradziłem sobie ale wymagało to zdecydowanie więcej czasu. Plastikowa tulejka u podstawy piniona była źle założona, powinna być tak jak na jednym z zdjęć. Brakowało podkładki pod przeciwna stronę głównego koła przekładni i pod śrubą rotora, obie dołożyłem. Kołowrotek kręci jak przystało na używkę po serwisie, luzy minimalne. Zajechany nie jest.

c739bc7ab1a3fac9m.jpg 7ab76ca739049224m.jpg 9f5358e9a5be505bm.jpg

5a816b6da43d3070m.jpg 4adee69c7a8c9992m.jpg 81713565350dc743m.jpg

32385b61e1596715m.jpg 9e78c8accd608f01m.jpg 4243c0a520a16b22m.jpg

03bd90bff3ceff5bm.jpg 7746fc13e013847dm.jpg d2213013ed639ab0m.jpg

bca53dbdb672c0b0m.jpg a684c840e6a25765m.jpg 50a473d1a80e9ee3m.jpg

cf8ebfc831a6972dm.jpg 8d5ce58c3114229bm.jpg

Spro red arc - chyba po małej burzy piaskowej :D , doprowadzony do kultury, wymienione łożysko na ezo smr, wymienione łożysko na głównym kole przekładni bo stare szumiało, delikatnie czuć przekładnię ale da się spokojnie łowić. Wymyty i nasmarowany gdzie trzeba.

beab7c6fd023a08fm.jpg 3845aa6d1b2511d4m.jpg 95a1593e04b5c94fm.jpg

698be60aa7b2dbccm.jpg c0f635de25277165m.jpg d76e57ff9b31e719m.jpg


Przemek,

Kołowrotki dotarły.Wszystko Ok .Tobie dziękuję za miłe i fachowe podejście do tematu a innym polecam serwis u Ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...