Jump to content
jerkbait.pl - spinning, baitcasting, flyfishing
Tomek88

SHIMANO CHRONARCH 51E

Recommended Posts

[center][size=5]SHIMANO CHRONARCH 51E[/size][/center]

[b]Pełna nazwa multiplikatora:[/b] SHIMANO CHRONARCH 51E
[b]Producent:[/b] Shimano
[b]Model:[/b] Chronarch
[b]Seria:[/b] 51E
[b]Typ:[/b] L
[b]Klasa:[/b] UL
[b]Masa [g]:[/b] 201
[b]Typ hamulca:[/b] VBS
[b]Przełożenie:[/b] 6,4:1
[b]Liczba łożysk:[/b] 5
[b]Moc hamulca [kg]:[/b] 4
[b]Szpulka - pojemność:[/b] 0.30 mm / 110 m
[b]Szpulka - masa [g]:[/b] 10
[b]Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]:[/b] 31,5
[b]Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]:[/b] 20
[b]Szpulka - szerokość [mm]:[/b] 25,5
[b]Szpulka - typ:[/b] Pełna
[b]Dokumentacja:[/b] Instrukcja
[b]Narzędzia:[/b] T
[b]Akcesoria:[/b] Woreczek, Kapturki hamulca
[b]Kraj produkcji:[/b] JDM
[b]Opis:[/b]
  • Aluminum Frame
  • Lightweight Graphite Sideplates
  • Recessed Reel Foot
  • High Efficiency Gearing (HEG®)
  • Super Free Bearing Supported Pinion Gear System (SF®)
  • A7075 Aluminum Magnumlite™ Spool
  • Dartainium® 2 Drag Washer B
  • 7 Bearings
  • 5 Shielded Stainless Steel BB
  • 1 S A-RB® BB
  • 1 A-RB® Roller Clutch Bearing
  • Variable Brake System (VBS®) with Reduced Mass Hub
  • Super Stopper® II
  • Assist Stopper
  • Drilled Handle Shank
  • Septon PV Power Grips
  • Titanium IP Line Guide
  • 1/8 Turn Easy Access Attached Sideplate
  • Metal Cast Control Knob
  • Double Anodized Spool and Handle
  • Disengaging Levelwind System
  • QuickFire II® Clutch Bar


[b]Schemat multiplikatora:[/b] [url=http://jerkbait.pl/uploads/304be47ff65fb0166ce51c6ff15a6549.pdf]SCHEMAT MULTIPLIKATORA[/url]

[center][b]Zdjęcia multiplikatora[/b][/center]
[center]Załączona grafika: images3.jpg Załączona grafika: chro 2.jpg [/center]


[url=http://jerkbait.pl/page/index.php/multiplikatory.html/_/shimano-chronarch-51e-r105]Kliknij tutaj by zobaczyć artykuł wpis[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites

 średnica zewnętrzna  21,5mm..........raczej 31,5mm ;) jak w Curado 51E

Klasa UL to raczej po tuningu, seryjnie raczej L ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przeoczylem srednice a co do klasy 4 gramy leci juz wiec ul / l poprawie jak wroce do domu

Share this post


Link to post
Share on other sites

3,5gr rzucałem z powodzeniem na seryjnych bebechach po czyszczeniu łożysk ze smaru i zalaniu oliwką więc stwierdziłem, że UL, po tunungu XUL ;) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...