Guest Horn Report post Posted December 8, 2013 (edited) O pesel to pewnie zapyta prokurator jak komuś się coś stanie na łódce bez certyfikatu. Jakiej łodzi bez certyfikatu? Bo chyba nie piszesz o moim Hornie? bo jeżeli tak to jest chamstwo i pomówienie... Horn posiada certyfikat NIEMIECKIEJ międzynarodowej firmy Germanischer Lloyd ponieważ Norwedzy mają uczulenie na wszystko co nasze i mają większe zaufanie do GL-a. Nie wiem skąd to się bierze ale tak jest. Horn posiada bardzo wysoką kategorię pływalności C ( jednostki zaprojektowane do rejsów po wodach przybrzeżnych, dużych zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6°B włącznie i przy fali o wysokości znaczącej do 2 m włącznie) I wybaczcie Panowie, ale na głupie zaczepki po prostu nie chcę odpowiadać. Hehhh pytanie ile dajesz mat i rowingów…. Więc odpowiedziałem, tyle ile przewiduje norma i według zaakceptowanego przez inspektora GL planu laminowania… Człowiek, co do mnie zadał to pytanie( nie wiedząc, że stosuję jeszcze takninę 4 kierunkową) przedstawiający się jako specjalista powinien wiedzieć jaka jest wymagana ( uwaga!) masa zbrojenia na metrze kwadratowym ( a nie ilość mat/rowingu jak to zapytał - są o różnym zagęszczeniu dlatego ilość ma drugorzędne znaczenie) do jednostek tego typu wielkości według normy. Edited December 8, 2013 by Horn Share this post Link to post Share on other sites
-YAN- 60 Report post Posted December 8, 2013 I znowu potok słów. Chcesz byc wiarygodny to pokaz skan tego certyfikatu bo jak na razie jestes noname. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 8, 2013 I znowu potok słów. Chcesz byc wiarygodny to pokaz skan tego certyfikatu bo jak na razie jestes noname. Rozumiem, że bardzo Tobie się nudzi i szukasz sensacji przed komputerem. Czy teraz ulżyło Tobie w d....? Czy może masz właściwe ego i jesteś w stanie przeprosić za napaści w moim kierunku? Share this post Link to post Share on other sites
kotwitz 1,200 Report post Posted December 8, 2013 @Horn dałeś ciała. Ni ma Nipa i Regona :lol: :lol: :lol: ;) . Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 8, 2013 @Horn dałeś ciała. Ni ma Nipa i Regona :lol: :lol: :lol: ;) . :D :D :D :D :D Share this post Link to post Share on other sites
kapi81 62 Report post Posted December 8, 2013 hehhhe zima za oknem i wędkarze powoli będą okresu dostawali apogeum będzie pewnie w marcu heheh Share this post Link to post Share on other sites
patu 8,491 Report post Posted December 9, 2013 Dobrze ze jeszcze pozostają łososiowate i część wędkarzy odświeży swoje umysły nad wodą bo w niektórych przypadkach zapewne doszłoby do wszechstylowych walk w klatko-matrixie... Share this post Link to post Share on other sites
koks 10 Report post Posted December 9, 2013 Tylko sie cieszyc ze nowy producent wchodzi na rynek... mam pytanie do producenta - jak ta lodka ma sie do solarsky 430? Od razu zaznacza, ze o lodziach mam zerowe pojecie, ale solarsky mi sie optycznie podoba. Od jakiegos czasu temat zakupu lodki u mnie powraca (to jest kiedy lapie lejca na wedkowanie przed okresem urlopowym:) W tym momencie mam finska lodke bardziej wioslowa niz motorowa Lohi 460 (http://www.annilo.ee/boats_est.html), na ktorej uzywam silnika honda 2hp (a dziob i tak juz idzie do gory:). Horn 440 tez mi sie podoba ale moje oko totalnego laika juz zauwazylo pare rzeczy, ktore mi sie nie podobaja (zastrzegam ze slownictwo zwiazane z budowa lodzi tez bedzie laickie): 1. Na dziobie jest taka dziura bez zadnego przykrycia - Mozna by to przestrzen wykorzystac - a tak to tam sie chyba tylko woda bedzie zbierac a ksztalt tego wglebienia jest taki ze usunac ta wode bez gabki albo jakiejs pompki nie bedzie latwo... 2. rowniez na dziobie sa takie male drzwiczki i to z boku bakisty - lepiej zeby byla wieksza klapa z gory wg mnie. Przez te male drzwiczki akumulator na pewno nie wejdzie ani inne wieksze klamoty. 3. Mozna by podczepic krzeselko wedkarskie na tej bakiscie po jej wzmocnieniu. 4. srodkowa lawka moglaby byc bardziej uzyteczna jezeli te boczne zbiorniki wypornosciowe ja wspierajace mogly robic za jej czesc - a tak to w nich sa jakies wglebienia co powoduje ze na tym juz nikt nie usiadzie czyli de facto na tej lawce moze siedziec tylko jedna osoba. 5. Brak mozliwosci polozenia pokladu dla rodzinki na opalanie jak w solarsky - moze taki glupi bajer ale jezeli lodz ma byc mozliwie uniwersalna; nie tylko szybkosc, czy wedkarstwo ale relaks i wypoczynek dla calej rodziny to chyba nie glupi pomysl... 6. zauwazylem rowniez ze w standardzie sa umieszczane te uchwyty na liny (knagi?) dla mnie po pierwsze w bardzo dziwnych miejscach a po drugie uzyte uchwyty sa strasznie kanciate i ostre i osobiscie nie chcialbym sie posliznac i wyrznac dupskiem w cost takiego szczegolnie ze sa umieszczone bardzo blisko pokladu- wiec umiescilbym je bardziej na krawedziach lodzi i wybral inny design. 7. tylna lawka jest daleko od miejsca gdzie sie zaczepia lodz - jak to sie ma jezeli uzywa sie silnik bez konsoli? czy nie trzeba za mocno sie do tylu wychylic zeby obslugiwac ten silnik? 8. Czy podloga jest pokryta czyms antyposlizgowym i latwym do utrzymania w czystosci? I ostatnie pytanie - w tym momencie (09/12/2013) na allegro ma Pan wystawione 3 lodki horn 440 - najtansza jest za 4900pln a najdrozsza za 9500pln - skad taka duza rozpietosc w cenie jezeli wziazc pod uwage, ze roznia sie tylko tym ze najtansza jest biala, nie ma konsoli , ma 3 plastikowe knagi i jest bez relingow.. Czy niemalze dwukrotna roznica w cenie to nie lekka przesada - czy za troche koloru niebieskiego, konsole, 4 relingi i 3 metalowe knagi trzeba zaplacic dodatkowe 4600pln ? Moze sie myle jezeli tak to prosze o sprostowanie . To tyle uwag i pytan totalnego laika. Zastrzegam, ze nie ma w nich zadnej zlosliwosci a jezeli juz moje uwagi i pytania sa glupowate to tylko z racji tego ze sie na lodziach malo (wcale?) znam. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
kapi81 62 Report post Posted December 9, 2013 Panie Horn proszę uważnie przeczytać bo to głos wedkarza, ja równiez podpiszę sie pod tymi uwagami Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 9, 2013 (edited) Tylko sie cieszyc ze nowy producent wchodzi na rynek... mam pytanie do producenta - jak ta lodka ma sie do solarsky 430? Od razu zaznacza, ze o lodziach mam zerowe pojecie, ale solarsky mi sie optycznie podoba. Od jakiegos czasu temat zakupu lodki u mnie powraca (to jest kiedy lapie lejca na wedkowanie przed okresem urlopowym:) W tym momencie mam finska lodke bardziej wioslowa niz motorowa Lohi 460 (http://www.annilo.ee/boats_est.html), na ktorej uzywam silnika honda 2hp (a dziob i tak juz idzie do gory:). Horn 440 tez mi sie podoba ale moje oko totalnego laika juz zauwazylo pare rzeczy, ktore mi sie nie podobaja (zastrzegam ze slownictwo zwiazane z budowa lodzi tez bedzie laickie): 1. Na dziobie jest taka dziura bez zadnego przykrycia - Mozna by to przestrzen wykorzystac - a tak to tam sie chyba tylko woda bedzie zbierac a ksztalt tego wglebienia jest taki ze usunac ta wode bez gabki albo jakiejs pompki nie bedzie latwo... 2. rowniez na dziobie sa takie male drzwiczki i to z boku bakisty - lepiej zeby byla wieksza klapa z gory wg mnie. Przez te male drzwiczki akumulator na pewno nie wejdzie ani inne wieksze klamoty. 3. Mozna by podczepic krzeselko wedkarskie na tej bakiscie po jej wzmocnieniu. 4. srodkowa lawka moglaby byc bardziej uzyteczna jezeli te boczne zbiorniki wypornosciowe ja wspierajace mogly robic za jej czesc - a tak to w nich sa jakies wglebienia co powoduje ze na tym juz nikt nie usiadzie czyli de facto na tej lawce moze siedziec tylko jedna osoba. 5. Brak mozliwosci polozenia pokladu dla rodzinki na opalanie jak w solarsky - moze taki glupi bajer ale jezeli lodz ma byc mozliwie uniwersalna; nie tylko szybkosc, czy wedkarstwo ale relaks i wypoczynek dla calej rodziny to chyba nie glupi pomysl... 6. zauwazylem rowniez ze w standardzie sa umieszczane te uchwyty na liny (knagi?) dla mnie po pierwsze w bardzo dziwnych miejscach a po drugie uzyte uchwyty sa strasznie kanciate i ostre i osobiscie nie chcialbym sie posliznac i wyrznac dupskiem w cost takiego szczegolnie ze sa umieszczone bardzo blisko pokladu- wiec umiescilbym je bardziej na krawedziach lodzi i wybral inny design. 7. tylna lawka jest daleko od miejsca gdzie sie zaczepia lodz - jak to sie ma jezeli uzywa sie silnik bez konsoli? czy nie trzeba za mocno sie do tylu wychylic zeby obslugiwac ten silnik? 8. Czy podloga jest pokryta czyms antyposlizgowym i latwym do utrzymania w czystosci? I ostatnie pytanie - w tym momencie (09/12/2013) na allegro ma Pan wystawione 3 lodki horn 440 - najtansza jest za 4900pln a najdrozsza za 9500pln - skad taka duza rozpietosc w cenie jezeli wziazc pod uwage, ze roznia sie tylko tym ze najtansza jest biala, nie ma konsoli , ma 3 plastikowe knagi i jest bez relingow.. Czy niemalze dwukrotna roznica w cenie to nie lekka przesada - czy za troche koloru niebieskiego, konsole, 4 relingi i 3 metalowe knagi trzeba zaplacic dodatkowe 4600pln ? Moze sie myle jezeli tak to prosze o sprostowanie . To tyle uwag i pytan totalnego laika. Zastrzegam, ze nie ma w nich zadnej zlosliwosci a jezeli juz moje uwagi i pytania sa glupowate to tylko z racji tego ze sie na lodziach malo (wcale?) znam. Pozdrawiam Witaj, dzięki za szczegółowe zapytania na które aż się chce odpisać. Horn 440 jest całkowicie odmienną konstrukcją oraz inną wielkościowo od 430 solara. Tak samo całkowicie inna budowa dna dająca w hornie możliwości szybkiego i bezpiecznego przemieszczania się na łowiska. W hornie polecam głównie silniki od około 10 KM do 30KM ze względu, że dopiero takie jednostki potrafią wydobyć z tej konstrukcji przysłowiową wisienkę na torcie. Na mniejszych silnikach będzie ot tak sobie zwyczajna łódź. Odpowiadając na pytania: Ad1) Standardowo w tej odkrytej bakiście daję odpływ tak, że nie zbiera się tam woda. Otwarta bakista jest bardzo wygodna na różne ciężkie "graty" aby tam położyć( pomysł na otwartą bakistę na dziobie wypłynął od jednego z moich odbiorców w Norwegii). Natomiast oczywiście istnieje możliwość zamontowania rolki kotwicznej. wyciągarki lub nawet silnika dziobowego - wszystko w opcji. Na niektórych fotach co widziałeś może być niewidoczny odpływ ponieważ to były jeszcze łodzie nie wykończone. Ad2) Akumulator zmieści się przez te drzwiczki tym bardziej, że mogę je montować o różnych rozmiarach. Zaletą takiego dostępu do bakisty jest jej lepsza szczelność niż w przypadku zamykanej odgórnie. Dodatkowo każde tego typu rozwiązanie sumuje na niepotrzebne zwiększanie wagi łodzi którą zaoszczędzoną lepiej wykorzystać w użytkowaniu( nie chodzi tu o cenę). Ad3) Oczywiście, że można. Tylko wszystko należy zawsze ustalić przy konfigurowaniu jednostki. Dlatego zawsze podkreślam zaletę tej łodzi - dużo miejsca daje możliwość szerokiej konfiguracji. Ad4) Kolejna opcja, przykrywam te małe użyteczne bakisty pokrywą z grubej pleksi. Tak, że są zamykane i nadające się na nich siedzieć oraz położyć tam materac. Dodatkowo są one wyposażone w rowek odpływowy aby nie zbierała się w nich woda. Taki przydatny gadżet na np. klucze czy komórkę. Ad5) Kolejna opcja - pokład słoneczny jest jak najbardziej na zamówienie. Mało tego, zmieszczą się tam 3 dorosłe osoby bez podkulania nóg. Ad6) Przy każdym zamówieniu mam katalog na akcesoria. Wybór knag jest spośród kilkuset rodzajów :) Umiejscowienie jest bardzo wygodne sternikowi jeżeli sam pływa, ponieważ ma to bardzo blisko pod ręką, niedaleko od sterówki( także pomysł Norwegów). Knagi mogą być chowane jak ktoś obawia się o swoje bezpieczeństwo ;) Ad7) Dobre pytanie. W przypadku evinruda etec na rumpel nie ma problemu, jest idealnie. W przypadku innych silników trzeba przedłużyć rumpel aby było wygodnie. Tylne miejsce wykorzystuję na dodatkowe niewymagane z certyfikacji komory wypornościowe jak ktoś sobie zażyczy, na powiększenie dużej bakisty lub na małe bakisty otwierane od góry lub jeszcze kolejna opcja na wannę dla żywych ryb. Tej półki absolutnie nie zlikwiduję bo to jest element konstrukcyjny. Przypominam, że łódź jest bardzo szeroka wewnątrz dlatego coś musi ją trzymać. Dodatkowo na rufie jest doskonałe miejsce na silnik elektryczny bez stosowania pantografu. Ad8) Oczywiście, że tak. Jest na niej struktura antypoślizgowa bardzo łatwo czyszcząca się. Różnica tych cen co Pan zauważył w ogłoszeniach jest jak najbardziej przemyślana ponieważ: Relingi + rączki + listwa dziobowa + knagi - wszystko ze stali 316L ( kwasoodpornej) oraz + kolor + Konsola z owiewką + układ kierowniczy z kierownicą ZNACZĄCO przewyższa tą różnica którą Pan zauważył. Więc jest to bardzo korzystne potencjalnemu nabywcy. Ale fajne jest pogadać na forum. Jeżeli handlować to zapraszam do bezpośredniego kontaktu jak i popływania w każdej chwili. Ponieważ forum to naprawę traktuję jako encyklopedię wiedzy oraz sposób na poznanie wspaniałych ludzi których serdecznie pozdrawiam ( absolutne nie komercyjnie). Na dodatek są to ludzie z olbrzymim doświadczeniem wędkarskim i mają rewelacyjne pomysły które z wielką chęcią wprowadzę u siebie. Pozdrawiam :) Edited December 9, 2013 by Horn Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 9, 2013 Panie Horn proszę uważnie przeczytać bo to głos wedkarza, ja równiez podpiszę sie pod tymi uwagami To tak się pracuje? ;) :) :D :D Share this post Link to post Share on other sites
koks 10 Report post Posted December 9, 2013 Super. Dzieki za odpowiedzi na moje pytania. Podoba mi sie Pana podejscie do rzeczy. Horn 440 zostaje wpisany na moja krotka liste lodzi. Share this post Link to post Share on other sites
immortal 16 Report post Posted December 9, 2013 Pozwolę sobie dodać kilka laickich pytań. 1. Zasadnicza kwestia. Czym Horn 440 różni się od starej dobrej romany? Pomińmy wykończenie bo to sprawa drugorzędna, kąty kadłuba też sobie odpuśćmy - nie będę się bawił kątomierzem. :) Pytanie jakie stawiam jest banalne: Jak Twoje, jak to nazwę modyfikację, przekładają się na czysto użytkowe walory jak stabilność łodzi, prędkość, dzielność na fali itp. To własności, które z mojego punktu widzenia są najważniejsze. 2. Sprawa druga. Jak Horn radzi sobie z falami? Dla przykładu fala 50 - 70 cm pod którą musimy płynąć. Czy mogę być pewien, że rozbryzgi wody nie dolecą do mnie, sternika przy rumplu 15 KM? Pytam, gdyż kilkukrotnie obserwowałem jak romany czy też romanopodobne łodzie przegrywały na fali z konstrukcjami a la wanda. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 9, 2013 Pozwolę sobie dodać kilka laickich pytań. 1. Zasadnicza kwestia. Czym Horn 440 różni się od starej dobrej romany? Pomińmy wykończenie bo to sprawa drugorzędna, kąty kadłuba też sobie odpuśćmy - nie będę się bawił kątomierzem. :) Pytanie jakie stawiam jest banalne: Jak Twoje, jak to nazwę modyfikację, przekładają się na czysto użytkowe walory jak stabilność łodzi, prędkość, dzielność na fali itp. To własności, które z mojego punktu widzenia są najważniejsze. 2. Sprawa druga. Jak Horn radzi sobie z falami? Dla przykładu fala 50 - 70 cm pod którą musimy płynąć. Czy mogę być pewien, że rozbryzgi wody nie dolecą do mnie, sternika przy rumplu 15 KM? Pytam, gdyż kilkukrotnie obserwowałem jak romany czy też romanopodobne łodzie przegrywały na fali z konstrukcjami a la wanda. Jak bym nie napisał to i tak lada chwila ktoś zjawiskowy skomentuje, że pozostaję noname ;) To co mogę przekazać to filmiki na youtube pod hasłem Horn 440 - jest ich 8 i w niektórych powtarzają się scenki. Idealnie gdyby jakiś forumowicz np. Ty wybrał się do mnie ciepło ubrany i zanim nie ma jeszcze lodu mógł sobie popływać. Moje osobiste doświadczenie z obecną romaną wygląda tak, że na tych samych silnikach i takich samych śrubach we 2 osoby na jednej i 2 na drugiej mogę naokoło niej zataczać kółka... Też nigdy na hornie nie zmokłem od fali - można to tez zobaczyć na tych filmach jak momentami płynąć na fali obraz skierowany jest na owiewkę bez kropli wody. Postaram się jutro pożyczyć od kolegi przyczepkę i w końcu nagrać te 50 km/h w gps-ie, chyba, że nie zdobędę przyczepki ( swoją sprzedałem na zimę)… I mam nadzieję, że utrzyma się ten wiatr aby po ponad 2-ch miesiącach polatać jak to przystało po fali - już wyobrażam miny przechodniów na dreptaku przy molo :D Share this post Link to post Share on other sites
koks 10 Report post Posted December 11, 2013 na jakiej stopce silnik : normalnej czy dlugiej? Rozumiem ze te komory na tyle lodzi sa konstrukcyjnie potrzebne ale to powoduje, ze lodz sie nadaje bardziej pod silnik z kierownica niz z rumplem.... ale powoli rozgladam sie za silnikiem z rumplem.....:) Mysle cos w okolicach albo 10hp albo 15hp. Co Horn myslisz o tym? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 11, 2013 na jakiej stopce silnik : normalnej czy dlugiej? Rozumiem ze te komory na tyle lodzi sa konstrukcyjnie potrzebne ale to powoduje, ze lodz sie nadaje bardziej pod silnik z kierownica niz z rumplem.... ale powoli rozgladam sie za silnikiem z rumplem..... :) Mysle cos w okolicach albo 10hp albo 15hp. Co Horn myslisz o tym? Witaj, mam go na S-kę czyli krótką. Jednak z L-ką jak ktoś przywiezie też nie będzie problemu zamocować :) ( Norwedzy pływają główne nim na evinrudach na rumpel) 10 hp pociągnie horna w ślizgu, na 15 hp będzie już szybki :) na 20hp bardzo szybki, a na 30hp wściekły ;) :) Rumpel jak najbardziej bez przedłużania w evinrudzie etec, a w pozostałych warto przedłużyć. Wysyła się już speedowy filmik na serwer ;) Share this post Link to post Share on other sites
koks 10 Report post Posted December 11, 2013 Mysle o tohatsu 9.8hp w dwusuwie na krotkiej stopie z rumplem bo podobno jest niezly i do tego lekki w swojej klasie (26kg). Powiedz mi rowniez o wage horna: przegladalem Twoje posty na roznych forach i czasami mowisz, ze obnizanie wagi jest dla Ciebie wazne a czasami mowisz, ze nie jest to Twoim priorytetem. Horn 440 nie jest lekka lodzia (215kg) i w porownaniu do solar 430, ktory wyglada ''pelniej'', ma przyblizona wage - skad to wynika. W hornie nie ma pianki, ktorej Ty nie lubisz a solar ma (chyba). Z racji ze solar ma ''podwojne'' dno powinien byc chyba ciezszy od horna? Mozesz mi to wyjasnic? Rowniez jak to jest z ta stabilnoscia? Chodzi mi o to ze jak sie wedkuje to generalnie duzo czasu spedza sie z wylaczonym silnikiem na kotwicy lub w dryfie. Jak stabilnie sie wtedy zachowuje horn - gdzie powiedzmy dwoch kolesi stoi i spininguje... Szkoda ze Augustow jest tak daleko....:) bo bym podjechal:) Share this post Link to post Share on other sites
kapi81 62 Report post Posted December 11, 2013 Gdzie film? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 11, 2013 Gdzie film? Problemy z przesłaniem - 1 GB Zmniejszyłem rozmiar kosztem jakości ale jakoś idzie jeszcze z godzinę Mysle o tohatsu 9.8hp w dwusuwie na krotkiej stopie z rumplem bo podobno jest niezly i do tego lekki w swojej klasie (26kg). Powiedz mi rowniez o wage horna: przegladalem Twoje posty na roznych forach i czasami mowisz, ze obnizanie wagi jest dla Ciebie wazne a czasami mowisz, ze nie jest to Twoim priorytetem. Horn 440 nie jest lekka lodzia (215kg) i w porownaniu do solar 430, ktory wyglada ''pelniej'', ma przyblizona wage - skad to wynika. W hornie nie ma pianki, ktorej Ty nie lubisz a solar ma (chyba). Z racji ze solar ma ''podwojne'' dno powinien byc chyba ciezszy od horna? Mozesz mi to wyjasnic? Rowniez jak to jest z ta stabilnoscia? Chodzi mi o to ze jak sie wedkuje to generalnie duzo czasu spedza sie z wylaczonym silnikiem na kotwicy lub w dryfie. Jak stabilnie sie wtedy zachowuje horn - gdzie powiedzmy dwoch kolesi stoi i spininguje... Szkoda ze Augustow jest tak daleko.... :) bo bym podjechal:) Obniżenie wagi dla mnie jest bardzo ważne ale jak się okazuje zejście poniżej tych 215kg może być bardzo kosztowne( nie mylić ze skąpstwem w materiale) - zmiana technologii. Dodatkowo może to nieść za sobą nowy certyfikat, więc na chwilę obecną nie będę tak modyfikować obecnej wersji horna. Jak już wprowadzę nowy model ( na wakacje) z inną linią i innym dnem zastosuję infuzję oraz nowy certyfikat. Horn jest także 2- skorupową konstrukcją tzn. dno jest oddzielnym elementem, a pokład oddzielnym. Jes to ze sobą sklejone. Stabilność, zapraszam do filmiku który już tak usilnie próbuję przesłać na youtube ale chyba się uda za jakąś godzinkę. :) Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 11, 2013 Trochę szybciej poszło ale zjechałem na jakości filmu - niestety. http://www.youtube.com/watch?v=mwsba-x04Mc&feature=youtu.be Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 11, 2013 + jeszcze jeden mniejszy http://www.youtube.com/watch?v=h87RsuWSB2w&feature=youtu.be Share this post Link to post Share on other sites
nurek28 550 Report post Posted December 11, 2013 Witam. Może czepiam się szczegółów ale czemu nie widać wskazań prędkościomierza w czasie rzeczywistym. Jak np.na tym filmie http://www.youtube.com/watch?v=kaTj1_pKnY8 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Horn Report post Posted December 11, 2013 Witam. Może czepiam się szczegółów ale czemu nie widać wskazań prędkościomierza w czasie rzeczywistym. Jak np.na tym filmie http://www.youtube.com/watch?v=kaTj1_pKnY8 :D :D :D Dobre! Utrzymanie 2-ch telefonów, kierownicy oraz manetki jednocześnie wymagałoby ode mnie nadprzyrodzonych zdolności. Żony niestety nie udało się mi namówić do popłynięcia ze mną. Z forumowiczów tez nikt nie chce przyjechać aby się przepłynąć - więc sorry Share this post Link to post Share on other sites
tier 586 Report post Posted December 11, 2013 czepiasz sie nurek. Horn świetna łódź ! i przy długości 440 cm to ta prędkość zaspokoi nawet tych wybrednych wędkarzy. pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
kapi81 62 Report post Posted December 11, 2013 Witam. Może czepiam się szczegółów ale czemu nie widać wskazań prędkościomierza w czasie rzeczywistym. Jak np.na tym filmie http://www.youtube.com/watch?v=kaTj1_pKnY8 Zastanawiałem się kiedy ktoś coś takiego napisze , szybko poszło heheh. A ja na 20 kucach ile swoją wyciągnę? Share this post Link to post Share on other sites