pepso 741 Report post Posted July 19, 2013 (edited) Na forum wrze a szef FM siedzi w jacuzzi w kolejnych z 66 par portek i.... testuje ;-) Mam nadzieję, że jednak trochę skwaszony. Edited July 19, 2013 by pepso Share this post Link to post Share on other sites
slawek_2348 2,635 Report post Posted July 19, 2013 Panowie !!! może te rozważania na temat etyki "donosicielstwa" i różnicy miedzy donosem a obowiązkiem odłóżcie na później, albo najlepiej do wydzielonego wątku, bo w nawale pyskówek (do czego zapewnie niebawem dojdzie) zniknie z oczu główny temat wątku. Share this post Link to post Share on other sites
Guzu 18,102 Report post Posted July 19, 2013 Może moderacji uda się wyciąć te bzdury kaznodzieji... Share this post Link to post Share on other sites
Domator 22 Report post Posted July 19, 2013 (edited) a dla mnie to obojętne w jak piękne sreberko owijacie to donosicielstwo. Dla mnie sprawa jest prosta. kapuś to kapuś. Można wyciąć to co napisałem by uciszyć wyrzuty sumienia. :) Edited July 19, 2013 by Domator Share this post Link to post Share on other sites
Karol Krause 2,804 Report post Posted July 19, 2013 Tak więc zapraszamy do salonu FM ;) Będzie rabat i do h...... punktów :lol: :lol: :lol: Share this post Link to post Share on other sites
pepso 741 Report post Posted July 19, 2013 a dla mnie to obojętne w jak piękne sreberko owijacie to donosicielstwo. Dla mnie sprawa jest prosta. kapuś to kapuś Starałem się bardzo długo nie odzywać. Bez urazy ale brakuje mi tylko : CHWDP, HWDP ( kto jak woli) i JP. Domator, ochłoń.Pewnie jesteś fajnym gościem ale zakałapućkałeś się. Może kiedyś będzie okazja pogadać osobiście i okaże się,że nie tak wiele nas dzieli. Share this post Link to post Share on other sites
spy 665 Report post Posted July 19, 2013 Gwarantem jest FM czy Solvkroken? Share this post Link to post Share on other sites
krystiano1981r 3,001 Report post Posted July 19, 2013 Z głęboki ubolewaniem stwierdzę,że w tym momencie wyczerpały się moje "parlamentarne" sposoby rozmowy z Tobą....Jednak dobrą radę Ci dam,czasami warto się zastanowić nad tym co się pisze a nie tylko siedzieć przed monitorem i czerpać dziką przyjemność z tego,że udało się podnieść ciśnienie kilku osobom...z mojej strony to tyle...miłego trollowania Domator... Share this post Link to post Share on other sites
Kuba Standera 2,705 Report post Posted July 19, 2013 a dla mnie to obojętne w jak piękne sreberko owijacie to donosicielstwo. Dla mnie sprawa jest prosta. kapuś to kapuś. Można wyciąć to co napisałem by uciszyć wyrzuty sumienia. :) Dobrze Domatorze. Przyjąłem do wiadomości Twój sprzeciw i odrazę dla naszego zachowania. Jestem dzisiaj w mega dobrym humorze, więc - pozdrawiam i szczęścia w kierowaniu się zasadami życzę, szczególnie gdybyś miał się znaleźć w naszej sytuacji ;) Share this post Link to post Share on other sites
popper 4,221 Report post Posted July 19, 2013 (edited) Gwarantem jest FM czy Solvkroken? No właśnie. Mnie, od dłuższego czasu nurtuje sposób rozpatrzenia tej reklamacji. Nie odesłane do producenta, zostały ocenione "na pniu" przez Sprzedającego. Co jest nie tak? Kolega, jak mu przyniosą do reklamacji Jaxona, nawet go nie ogląda, tylko pakuje paczkę i odsyła do dostawcy/ czy też producenta. Nie do kogo ale takie działanie widziałem na żywo. :ph34r: Edited July 19, 2013 by popper Share this post Link to post Share on other sites
Kuba Standera 2,705 Report post Posted July 19, 2013 Zwykła arogancja i buta sprzedawcy. Bo tak! I kwestia wysyłki do Norge, a tu juz w kieszeń pali ;) Share this post Link to post Share on other sites
Karol Krause 2,804 Report post Posted July 19, 2013 (edited) Waldek bo to powszechna praktyka porządnych sklepów wedkarskich. Bynajmniej u mnie też tak to działa. Reklamowałem ostatnio pewien produkt i kolega w sklepie nawet tego za bardzo nie oglądał i stwierdził zę za dwa dni będzie dostawca bezpośrednio od producenta więc on to zabierze i tyle. Za dwa tygodnie miałem zwrot zakupionego przedmiotu , oczywiscie wymieniony na całkiem nowy pozbawiony wad. Edited July 19, 2013 by Karol Krause Share this post Link to post Share on other sites
Marcyś 1,002 Report post Posted July 19, 2013 (edited) Kolega, jak mu przyniosą do reklamacji Jaxona, nawet go nie ogląda, tylko pakuje paczkę i odsyła do dostawcy/ czy też producenta. Nie do kogo ale takie działanie widziałem na żywo. :ph34r: Dokładnie! Najśmieszniejsze gdy klient tłumaczy:"panie, na rybie SIĘ złamało". "Panie, nie moja wina". A rozkręca się bata od dołu i widać jak piasek wypada spomiędzy elementów:) Zresztą to i tak nieważne. I tak w serwisie oceniają co zrobić i czasem nie wiadomo co zrobią. Raz dadzą nówkę sztukę a innym razem będą zrzucać winę na wędkarza i trzeba męczyć temat. Dzisiaj udało się bardzo fajnie. Kumpel dwa dni temu kupił wklejkę. Pojechał do domu (100km) i wieczorem dzwoni, że pod naprężeniem żyłki widać jak szczytówka się strzępi. Nie udało się tego wychwycić w sklepie. Dziś był przedstawiciel i opisuję sytuację. Pytam się:"co z tym zrobimy?". Za 2 minuty z nowym kijem wrócił. Akurat ktoś jechał w stronę kolegi to kijek dziś będzie wymieniony. Tak to jest, jak firma się stara bo próbuje zaistnieć (nie jak wszędobylskie jaxonokongery). Edited July 19, 2013 by Marcyś Share this post Link to post Share on other sites
samwieszkto 288 Report post Posted July 19, 2013 A może to @czesław troluje pod nikiem @domator ? Przyznaj się Domator że jesteś złym Czesławem - czarnym ludem tego forum. Ujawnij się , nie bądź cykorem i poddaj się dobrowolnie publicznemu banowaniu. Share this post Link to post Share on other sites
flower 29 Report post Posted July 19, 2013 tak sobie czytam regulamin sklepu i widze klauzule niedozwolne UOKiK za to też są kary... Share this post Link to post Share on other sites
Guzu 18,102 Report post Posted July 19, 2013 Jak sie robi obrót I nie przysparza problemu dostawcom. Czyli nie ma napraw gwarancyjnych to jest się super partnerem do biznesu. Jest się w drużynie smoka i innych elitach. O max rabatach dla sklepów nie mówiąc To chyba abecadlo " biznesu"... Share this post Link to post Share on other sites
staszek 258 Report post Posted July 19, 2013 a dla mnie to obojętne w jak piękne sreberko owijacie to donosicielstwo. Dla mnie sprawa jest prosta. kapuś to kapuś. Można wyciąć to co napisałem by uciszyć wyrzuty sumienia. :) Panie Domator - pracuje Pan w tym sklepie ????? A możeś Pan jest Tam samą "wierchuszką" ( to tak dla zasygnalizowania stalinowskich czasów ) ???????? Nie chciałbym mieć Ciebie obok siebie jak ktoś by mi "mordkę" obijał- na bank byś się odwrócił i nic nie pamiętał............. Sam nie rozumiesz słowa "donosiciel" .!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Kuba Standera 2,705 Report post Posted July 19, 2013 tak sobie czytam regulamin sklepu i widze klauzule niedozwolne UOKiK za to też są kary... Prośba do kilku osób o zrobienie kopii regulaminu, by się nie okazało ze juro sa zmiany :D Ponoć wysyłają tez w pliku z zamówieniem? Share this post Link to post Share on other sites
flower 29 Report post Posted July 19, 2013 zrobione :-) Share this post Link to post Share on other sites
Kuba Standera 2,705 Report post Posted July 19, 2013 Panie Domator - pracuje Pan w tym sklepie ????? A możeś Pan jest Tam samą "wierchuszką" ( to tak dla zasygnalizowania stalinowskich czasów ) ???????? Nie chciałbym mieć Ciebie obok siebie jak ktoś by mi "mordkę" obijał- na bank byś się odwrócił i nic nie pamiętał............. Sam nie rozumiesz słowa "donosiciel" .!!!! Panowie, dajcie spokój. Szkoda nerwów Niech każdy spokojnie idzie swoją drogą. Share this post Link to post Share on other sites
Guzu 18,102 Report post Posted July 19, 2013 Puscicie go z torbami... Share this post Link to post Share on other sites
Kuba Standera 2,705 Report post Posted July 19, 2013 Puscicie go z torbami... Tia ;) Zapewne z nerwów spac nie moze ;) Share this post Link to post Share on other sites
Karol Krause 2,804 Report post Posted July 19, 2013 Dziwne :ph34r: bo od napisania swego posta o warzywniaku nie zaglada na forum ;) Chyba że ........ pisze pod przykrywką :lol: :lol: :lol: Share this post Link to post Share on other sites
staszek 258 Report post Posted July 19, 2013 Raczej nie puścimy, niestety............... Ale moze nauczy się szacunku dla klientów. Klient także musi mieć szacunek do sprzedającego ale w tym przypadku szacunek wyrażamy ( bo takze tam kupowałem) kupując i płacąc . Nie płacimy fałszywymi pieniędzmi ani nie obrażamy sprzedawców . Tylko staramy się by Ci, po stronie lady gdzie jest kasa nas szanowali i nasz wybór ich jako naszych dostawców Share this post Link to post Share on other sites
spy 665 Report post Posted July 19, 2013 Kuba, kto Ci dał na te portki gwarancję? Share this post Link to post Share on other sites