Jump to content
jerkbait.pl - spinning, baitcasting, flyfishing
Kuba Standera

Cieknące Solvkrokeny i problemy z Fishing Mart

Recommended Posts

Kuba nie ma co dumać, trzeba walczyć z chamstwem. Pisz gdzie trzeba, ja jakby co stawie się na świadka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha! Ban w Fishing Mart - miałem to, zanim stało się modne :D

 

Jestę hipsterę ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem sprawdzić ile zostawiłem w Fishing Mart i?

I okazało się, ze Szanowni Państwo w ramach zacierania śladów naszych kontaktów... usunęli moje konto, punkty i historię zamówień (...)

(...)

Teraz czekam na śpiochy i dumam, cóż z nimi cwaniaczki z F-M zrobiły...

 

to moze zapytaj znajomego urzednika z fiskusa co on na to? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robiłem kilkukrotnie zakupy u nich online. Za każdym razem dostawałem to co zamawiałem dość szybko i dobrze zapakowane. Czytając ten temat i postępowanie sklepu ze spychaniem winy na użytkownika i kasowaniem kont klientów, nie dostarczaniem paragonów stwierdzam, że złotówki ode mnie już nie zarobią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dodatku wiele z zakupów miało miejsce mniej niż rok temu, paragonu nie wystawiono, jak z gwarancją? Anulowana na wszelki wypadek jednym gestem Jego Ekscelencji Szefa?

 

Ktoś tu na siebie stryczek szykuje chyba...

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm a ja w paczce z woderami Solvkrokena z FM nie dostałem paragonu. Znaczy to że w razie reklamacji jestem w czarnej dupie? To był mój drugi zakup w tym sklepie (poprzednio materiały muchowe z ponad stówkę) i żadnych złych doświadczeń nie mam, ale opisane w tym wątku sytuacje nie napawają mnie optymizmem.
 

nie tylko paragon jest dowodem zakupu - przelew/ płatność karta także , co nie zmienia faktu że ich psim obowiązkiem było paragon dołączyć . Ja bym żądał wydania (oczywiście wysyłka na ich koszt) - nawet jeśli sporo czasu minęło ...

 

to moze zapytaj znajomego urzednika z fiskusa co on na to? :P

swoją droga hmm nieładnie, że się komuś zapomina paragonu do paczki włożyć, bo ktoś może nie zapomnieć o donosiku (nawet anonimowym) do skarbówki, która to zareagować musi a wyjątkowo łatwo przez historię konta do kupujących dotrzeć może .....poźniej mandacik i kto wie ...może i kontrola bo kto wie czy tylko zapomniał się komuś włożyć do paczuszki a może i nabić na kasę także.....

 

nie żebym był fanem takich rozwiązań - ale pierwszy i ostatni raz jak tam kupowałem (ze 2 lata temu) to o paragon musiałem się prosić telefonicznie, a wytłumaczeniem było gówniarskie: "nie pisał pan ze mamy dołączyć"... od tego czasu sobie darowałem FM

Edited by TriMack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawcie mnie jeśli się mylę...

Czy ja dobrze rozumiem "instytucję bana w FM" ? Czy to znaczy, że Kuba, Chub Norris i inni koledzy nie mogą u nich nic kupić?

Pomimo oferty publicznej w sklepie internetowym?

Jeśli tak to mi pachnie to naruszeniem Kodeksu cywilnego.

Sprawa znikających punktów lojalnościowych też mi brzydko pachnie. Przecież FM coś za nie obiecał, to była część oferty, to że koledzy nie zdążyli z nich skorzystać to nieistotne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RPK. Napisanie maila nic nie kosztuje, a takie zgłoszenia (przynajmniej u mnie) też są rozpatrywane. Trochę czekać trzeba, bo spraw jest sporo. Rzecznik je miele powoluśku, ale skutecznie. Co się odwlecze, to nie uciecze. W pierszej kolejności sprzedawca jest wzywany do złożenia wyjaśnień, do czego jest zobligowany pod karą administracyjną. A jak nie zareaguje - do stosownych oragnów idzie doniesienie o popełnieniu przestępstwa. Nie znam szczególowych regulacji w tym zakresie, ale tak to wyglądało w moim przypadku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporo rzeczy kupuje w necie, nie tylko sprzęt wędkarski, i za każdym razem dostaję paragon więc cos tu, w FM, zaczyna śmierdziec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śledzę wątek i czytam, czytam i śledzę i powiem Wam, że taki smród z tej historii wyczuwam, że aż mi się drugie śniadanie cofa.

Edited by Wojtek B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem sprawdzić ile zostawiłem w Fishing Mart i?

I okazało się, ze Szanowni Państwo w ramach zacierania śladów naszych kontaktów... usunęli moje konto, punkty i historię zamówień. Oczywiście paragonów do zamówień nie dołączali, na wszelki wypadek :D

Określić to mógłby tylko rebus, gdzie było by jak i kiedyś:

żenujące + pies samica + potomstwo ...

 

Tak się zastanawiam, to jest firma pracy chronionej jakiegoś zamkniętego zakładu psychiatrycznego?

Jak jeszcze można się, i tu rebus kolejny nawiązujący do podłogowej ścierki, w kontaktach z klientem i kompromitacji?

 

Teraz czekam na śpiochy i dumam, cóż z nimi cwaniaczki z F-M zrobiły...

Bo teraz Kuba będziesz musiał oddać do FM samolot. To jest taka... ekstradycja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli ktoś prowadzi działalność gospodarczą ma obowiązek dodawać paragon (lub fakturę jeśli klient o nią poprosi) zawsze, a nie tylko wtedy jak ktoś prosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie dawanie paragonu tylko mnie utrzymuje w twierdzeniu że towar jest niewiadomego pochodzenia w FM...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpada, aby teraz, kolega Czesław, z FM, ustosunkował sie do braku dołącznia paragonów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuba spokojnie możesz ich podać do Urzędu Skarbowego za ten paragon, oni szybko i sprawnie działają ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na pokrycie kosztów zrobimy zrzute :)

Na pewno się nie dołożę. Koszty postępowania ponosi ta trona sporu, która przegrała. Dlatego zobaczymy kto płaci w zalezności jaki będzie wyrok w tej sprawie. Ale to pewnie potrwa ze dwa lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzydzę się donosicielstwem tak samo jak nawianiem do tego obrzydliwego procederu.

 

 

Kuba spokojnie możesz ich podać do Urzędu Skarbowego za ten paragon, oni szybko i sprawnie działają ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dobre, popierasz oszustwa ?? ja za swoją prace płace podatki, czemu inni mają tego unikać ?? Są lepsi?? czy ja jestem głupi że nie potrafie lub nie chcę kombinować...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuba ja tym kolegą Tomka to jestem ja mam taki sam problem z nimi a nie uznali mi reklamacji bo nie miałem paragonu tylko potwierdzenie zakupu na poczcie i powiedzieli że mają tylko 1 rok gwarancji. banda D..... A i w EU obowiązuje 2 lata gwarancji na wszystkie zakupione Ubrania.

Edited by chincza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rok gwarancji - być może, to zależy od gwaranta. Konsument objęty jest jednak dwuletnią ochroną, w przypadku stwierdzenia w tym okresie niezgodności towaru z umową. Po pierwszych 6ciu miesiącach zaczynają się schody, nie oznacza to jednak, że sprawa jest nie do wygrania ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło połączyć osobę z opowieści z nickiem :D

Czyli widzę ze nie jestem osamotniony w problemie ze śpiochami.

Ktoś orientuje się może ile mogłaby kosztować wysyłka śpiochów do Norwegii? bo zdaje się z tym sklep miał problem i to było zarzewiem sporu :D wszak reklamacji nie rozpatrzył producent tylko sklep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuba ja słałem paczke do Norge w granicach 2 kg poleconym prorytetem - koszt ok.30zł. :)

Tak więc żaden majątek ;)

Paczka idzie około tygodnia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuba ja słałem paczke do Norge w granicach 2 kg poleconym prorytetem - koszt ok.30zł. :)

Tak więc żaden majątek ;)

Paczka idzie około tygodnia :)

 To bardzo tani przesył. Normalnie Poczta Polska powinna policzyć za taki pakunek ok. 100pln.

 

Za wysyłkę kurierską do Norwegii drogą samochodową paczki o małym gabarycie i wadze 1,30kg  płaciłem 170pln :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...