Jump to content
jerkbait.pl - spinning, baitcasting, flyfishing
robbox4

Pracownia Best Rods Center, w skrócie BRC

Recommended Posts

No bo wiadomo jest, że w naszym kraju nikt raczej poza producentem nie określi tego o co pytasz. Takie rzeczy określa  tylko ON.

Istnieje jedno odstępstwo "w kraju"  p Krzysztof Zieliński który akurat ma swoją pracownię i zarazem jest producentem blanków.

Edited by miramar69

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli element trzeba wysłać w świat, a potem z wypiekami na twarzy poczekać aż zbadają i napiszą zwrotnego maila?

Opinia wydawana jest na podstawie dokumentacji fotograficznej a element należy dostarczyć tylko do BRC. Jeżeli producent stwierdza wadę fabryczną to przysyła element lub cały blank. W przypadku gdy blank jest na magazynie możliwa jest wymiana od reki. Nawet gdyby trzeba było czekać na blank to przesyłki z Japonii docierają do Polski w 2 do 4 dni. W przypadku uszkodzenia blanku Matagi niezbędne jest dostarczenie całego blanku a nie tylko uszkodzonej części.

Uszkodzony element należy dostarczyć bez osprzętu, czyli zdemontować przelotki i jeżeli to element dolny także uchwyt. Nie odpowiadamy za komponenty które nie zostały zdemontowane z uszkodzonego elementu.

Edited by robbox4

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bo wiadomo jest, że w naszym kraju nikt raczej poza producentem nie określi tego o co pytasz. Takie rzeczy określa  tylko ON.

Istnieje jedno odstępstwo "w kraju"  p Krzysztof Zieliński który akurat ma swoją pracownię i zarazem jest producentem blanków.

To nie jest tak że w naszym kraju brakuje specjalistów. Wady materiałowe są do rozpoznania bez specjalnego przygotowania. Jednak ostateczny głos ma zawsze producent.

Proszę też pamiętać że gwarancja dożywotnia dotyczy się tylko i wyłącznie wad materiałowych lub produkcyjnych. Nie jest to gwarancja dożywotnia bezwarunkowa.

Taką sama gwarancją są objęte blanki i wędziska Xzoga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest tak że w naszym kraju brakuje specjalistów. Wady materiałowe są do rozpoznania bez specjalnego przygotowania. Jednak ostateczny głos ma zawsze producent.

Proszę też pamiętać że gwarancja dożywotnia dotyczy się tylko i wyłącznie wad materiałowych lub produkcyjnych. Nie jest to gwarancja dożywotnia bezwarunkowa.

Taką sama gwarancją są objęte blanki i wędziska Xzoga.

 

Czy ta "gwarancja dożywotnia, jest dożywotnia" czy tylko dla pierwszego właściciela wędki/blanku który dokona zakupu w BRC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest tak że w naszym kraju brakuje specjalistów. Wady materiałowe są do rozpoznania bez specjalnego przygotowania. Jednak ostateczny głos ma zawsze producent.

Proszę też pamiętać że gwarancja dożywotnia dotyczy się tylko i wyłącznie wad materiałowych lub produkcyjnych. Nie jest to gwarancja dożywotnia bezwarunkowa.

Taką sama gwarancją są objęte blanki i wędziska Xzoga.

Robert nie chodziło Mi że w naszym kraju nie ma ludzi przygotowanych ,wykształconych do tego zadania; tylko właśnie  o to że ZAWSZE producent ma ostatnie zdanie i to on podejmuje ostateczną DECYZJĘ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli element trzeba wysłać w świat, a potem z wypiekami na twarzy poczekać aż zbadają i napiszą zwrotnego maila?

Niekoniecznie . Mi sie złamało ( wprawdzie nie xzoga czy matagi) stc i napisałem bezpośrednio do obsługi klienta . Blank kupiłem u żbika ale właśnie ta procedura " po polskiemu" odsyłania , przesyłania itd... skutecznie zniechęciła mnie . Po przesłaniu w miarę szczegółowych fotek złamanego elementu do producenta , otrzymałem nówkę część za free ale musiałem zapłacić za wysyłkę . Trwało to stosunkowo szybko :)  Warto próbować po swojemu , a jak nie da się to trudno " po polskiemu " ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście nikt nikomu nie zabrania załatwiania sprawy bezpośrednio u producenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że nie zawsze można samemu ogarnąć tą sprawę bo:

- Nie wszystkie firmy albo nie wszystkie serie wędzisk/blanków są numerowane ,a więc nie mają identyfikacji

- Nie każda firma wraz ze sprzedażą wędki/blanku daje możliwość samodzielnego zarejestrowania blanku/wędki bezpośrednio z poziomu użytkownika/klienta patrz etykieta gwarancyjna

- Nie wszystkie firmy zdecydowały się na bezpośredni kontakt z nabywcą (użytkownikiem indywidualnym) a tylko z poprzez przedstawicielstwo/pośrednika

To tak na szybko co mi się przypomniało ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to chyba temat na inny wątek. Ja odniosłem się tylko do postu wyżej.

 

A teraz sio z wątku  :D

Bo się zacznie temat rzeka i kolejne lanie wody że ten to a tamten tamto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz całkowitą rację. Amen - THE END.

Nawiasem - Robert posłałeś kogoś z osprzętem do mojego MATAGI ?? :D  :lol:

Edited by miramar69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może mało widać, ale nie mam za bardzo miejsca już na uginanie blanków i robienie zdjęć, trzeba mieszkanie ponaciągać :P

 

Ugięcie Matagi T-Russell Super SEABASS TR86, 260cm

[attachment=170520:tr86super6.jpg]

[attachment=170521:tr86super5.jpg]

[attachment=170522:tr86super4.jpg]

[attachment=170523:tr86super3.jpg]

[attachment=170524:tr86super2.jpg]

[attachment=170525:tr86super1.jpg]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prośbę Roberta Matagi-T RUSSELL  SILKY  SEABASS  2,60m 20lb

[attachment=170529:MATAGI 006.JPG]   100gr

[attachment=170530:MATAGI 008.JPG]   200gr

[attachment=170531:MATAGI 009.JPG]   300gr

[attachment=170532:MATAGI 010.JPG]   500gr

[attachment=170535:MATAGI 011.JPG]   800gr

Edited by miramar69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten SILKY jest troszke wolniejszy, cieplejszy w ugięciu i powiedział bym że bardziej bezpieczny na ewentualne przeciążenia - nie mylić z krowim ogonem ;) .
SUPER jest zdecydowanie szybszy, sztywniejszy , delikatniejszy w budowie ale ma swoją moc ,a pod większym obciążeniem jak na fasta bardzo płynnie się uginia.
To takie moje odczucia macając oba blanki "na sucho", oba godne uwagi :D .

Edited by miramar69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe pierścienie korkowe TIGER STRIPES w 2 wersjach.

 

 

[attachment=170652:_DSC3206.JPG]

[attachment=170653:_DSC3210.JPG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

a korek co  zamawialem 7 tygodni temu i mial byc za tydzień juz doszedł ? czy jeszcze trzeba z miesiac poczeczać :D

Edited by antilag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem. Jaki korek? Wszystkie pierścienie korkowe są na magazynie i nie mamy żadnych braków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuu... fajne. Ciekawe jak sklejone beda wygladac :)

witam,

tak w połączeniu z pianką

[attachment=172616:DSCF2706.JPG]

pozdrawiam Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna wiedziec o jakie dokladnie przypony chodzi bo nie moge znalezc na stronie? Gotowe czy sama linka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotowe.

Z drutu który jest w ofercie robimy przypony wg zamówienia klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje za info. Dobrze wiedziec :)

 

Jeszcze tylko pytanko na jakich komponentach - chodzi o agrafke i kretlik? Czy tutaj jest pelna dowolnosc klienta?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...