Jump to content
jerkbait.pl - spinning, baitcasting, flyfishing
Sign in to follow this  
Voiteh

Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym Media Expert

Recommended Posts

niezależnie od wyboru podstawy prawnej w tym przypadku masz prawo do reklamacji (kupowałeś "A" i dostałeś "A zepsute"). klient nie musi znac podstwwy prawnej, zeby zlozyc reklamację. to się przydaje, jak sklep zaczyna kręcić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chłopaki,to są poprostu jaja, pojechałem zwrócić ten nieszczęsny monitor, dzwoniłem dwa razy do tego sklepu,pani poinformowała mnie że jest jedna sztuka tego moniotra i że zostanie mi wymieniony,po przyjeździe do sklepu,ta sama pani która odbierała ode mnie telefon poprosiła mnie żebym podszedł do jej kolegi,on wie o co chodzi i mnie obsłuży,pierwsze pytanie tego kolegi brzmiało "co jest nie tak z monitorem", więc mu mówię,że na matrycy jest jakaś plama/rysa, monitor nie był zabezpieczony tak jak powinien i w moim odczuciu jest albo powystawowy albo był zwrócony przez kogoś innego który go używał,a ten kolega z innym kolegą ogląda tą rysę/plamę i mówi że to jest odcisk palca i mi to udowodni,wziął do ręki mikrofibre, spryskał ja jakimś płynem i zaczął czyścić tą plamę przy mnie,o widzi pan znikła,ja patrzę no dalej jest i mu pokazuje,no to znowu oglądają ta plamę, szmatka do ręki,czyści i dalej twierdzi że to tylko odcisk palca, więc ja się go pytam,skoro monitor jest nowy to skąd odcisk palca na środku matrycy? a on na to że chińczyk dotknął przy pakowaniu i tak zostało,poprostu mnie zatkało,pytam go więc gdzie są folię zabezpieczające ramki i tył monitora,a koleś z tekstem że on tego nie pakował, że to jest masówka i nikt nie zwraca na to uwagi, więc ja mu na to "skoro pan idzie do salonu i kupuję pan nowy samochód,to nie kupuję go pan z brudnym fotelem" skoro jest to nowy monitor to ma być nowy i odpowiednio zabezpieczony, płaciłem za nowy monitor i chcę go mieć oryginalnie zabezpieczonego,koleś już nic się nie odzywał, poszedł na magazyn po drugi,co się okazało,tamten monitor jest powystawowy,no i go pytam co teraz?a on na to że ten który ją oddaję jest dobry,on nie widzi żadnych wad,ja mu na to że go nie wezmę,chcę nowy koniec i kropka,gościu westchnął i podszedł do swojego komputera, zamówił przy mnie monitor na adres tego sklepu,i oznajmia mi że będę miał nowy monitor,ale muszę zabrać jeszcze raz ten który zwracam i przyjechać jutro,ja mu na to że po raz trzeci będę jechał do sklepu(40km),czy nie ma opcji żeby mi go do domu przysłali albo do innego sklepu do którego mam znacznie bliżej?nie,bo takie są procedury... no ręce mi opadły... i nie mam wyjścia muszę jechać jutro po raz trzeci po monitor... Edited by Voiteh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na szczęście miałem reklamację tylko z grzejnikiem za marne 80 zeta ... NIGDY KURŁA WIECEJ MOJA NOGA TAM NIE SKIERUJE ... !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja kupując w zeszłym roku LG K10 2017, miałem taką sytuację. Przynieśli mi z magazynu. Niby wszystko ok. Pudełko od modelu 2017, zapłaciłem. Przejechałem do domu pudełko bez plomby bateria w smartfonie, brak foli na ekranie i po chwili zauważyłem, że to nie model z 2017 roku. Od razu wróciłem do sklepu powiedziałem o co chodzi. Z tego co pamiętam coś chyba podpisałem i dostałem Nowy sprzęt. Załatwiłem wszystko bez problemu. Edited by zandermafija

Share this post


Link to post
Share on other sites
No i udało się, monitor jest już w domu, ale oczywiście nie odbyło się bez komplikacji, dostałem sms-a i informacje na e-maila że monitor jest już do odbioru, pojechałem zaraz po pracy,po przyjeździe do sklepu ta sama sytuacja z wczoraj,czyli pani skierowała mnie do swojego kolegi(na szczęście nie był to ten który stwierdził że chińczyk matrycę spalcował przy pakowaniu i tak zostało),kazał mi poczekać chwilę i poszedł po monitor, czekałem 15-20min,tak sobie pomyślałem,że doklejają tą folię ochronną na szybko i tak długo trwa,no ale zjawił się w końcu ten gościu z monitorem w ręku i stwierdził,że nie mógł go znaleźć na magazynie, oczywiście pierwsze co mi się rzuciło w oczy to przeżroczysta taśma która skleja boki pudełka jest dziwnie luźna,no myślę sobie znowu jakiś powystawowy,przepakowany,kazałem mu otworzyć pudełko, wszystkie elementy zapakowane w folijki zabezpieczające,kable,zasilacz(w woreczkach),instrukcja,płytka z instalką spakowana do jednego dużego woreczka,tak jak powinno być a nie jak poprzednio luzem,boczki i tył monitora zaklejony folią zabezpieczającą, też tak jak ma być, oglądałem jeszcze matrycę pod światło, niczego nie znalazłem, kazałem go jeszcze podłączyć żeby sprawdzić czy działa, wszystko cacy, szczęśliwy podchodzę do kasy,po nową fakturę i dodatkowe ubezpieczenie na 3 lata, które trzeba było jeszcze raz przepisać, oczywiście chwilę to trwało zanim to ogarnęli,po czym pani mi oznajmia że muszę dopłacić 120zł,ja do niej, chwila,zaraz,ja kupowałem ten monitor w niedzielę, był na promocji za 799 Zeta (Black Friday) tyle zapłaciłem i nie będę niczego dopłacał,zresztą mają starą fakturę i mogą sobie sprawdzić,pani woła swojego kolegę (tego od chińczyka,on zamawiał dla mnie moniotr na sklep) i mówi mu że zamówiłeś temu panu monitor za 899zł,a pan wcześniej zapłacił 799zł, i ta mina gościa jak to usłyszał bezcenna,takie oczy wystawił,sami nie wiedzieli co mają zrobić w tej sytuacji, czekałem kolejne 20min zanim wystawią kolejną fakturę i przepiszą to ubezpieczenie, koniec w końcu udało się, dostałem fakturę i ubezpieczenie i mam taki monitor jak chciałem.Nigdy więcej żadnych zakupów w tym sklepie lub podobnych!. Edited by Voiteh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wojtku, to tyko niekompetentni pracownicy, nic więcej. Na sklepy nie warto obrażać się, a kolejna promocja przed Tobą  :D  :D  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kupiłem u nich przejściówkę z micro USB na typ C. Pomijając fakt, że kosztowała dwa razy więcej jak w innych sklepach to nie działała. Problem ze zwrotem okrutny był a działo się to dosłownie piętnaście minut po zakupie. Spisanie protokołu jak za towar za kilka tysięcy. Był to mój ostatni zakup w ich sieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja kupiłem indukcje w sklepie internetowym odbiór w stacjonarnym ME .Przy wydawaniu dostałem towar i fakturę .Mówię do kolesia że na stronie jest wołami napisane że się należy jeszcze bon 100 złotowy , a on mi wymyślił że tylko dla tych co biorą dodatkowe ubezpieczenie.Mówię do niego niech mi pokaże ten zapis .Odwrócił się poszedł przynieść nowy paragon z bonem do wykorzystania w sklepie .Ilu frajerów przedtem mieli niewiadomo.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...